Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Teiteste skaden du har på gitaren?


Noerart

Anbefalte innlegg

Håper det ikke er Dean Razorback-V du har - så uforsiktig som du er kunne du sikkert lett drept noen med den! :lol:

Har ikke Razorback V, nei:P Men kompisen min har en Razorback, og jeg har påført ham skade med den! Har mange ganger drømt om å kjøre den gjennom noens mage xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 185
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Straplocks er veldig kjekt ja! Teiteste skaden jeg har påført en av mine basser er vel på min første da det ble hakk i hode på den da reima røk og jeg fikk hode på bassen rett opp i tennene :wub:

Hvordan fikk du til dette? Har ikke tyngdekraften en tendens til å trekke bassen ned når du mister den?

Har ikke Razorback V, nei:P Men kompisen min har en Razorback, og jeg har påført ham skade med den! Har mange ganger drømt om å kjøre den gjennom noens mage xD

Du er syk... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke Razorback V, nei:P Men kompisen min har en Razorback, og jeg har påført ham skade med den! Har mange ganger drømt om å kjøre den gjennom noens mage xD

Jeg klarte å slå av en stor bit med lakk på min Razorback..selvfølgelig skjedde det den første gangen jeg løftet den flunkende nye gitaren opp av kassa og dulta bort i sofaen!! Ikea-sofaer er no dritt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarte å slå av en stor bit med lakk på min Razorback..selvfølgelig skjedde det den første gangen jeg løftet den flunkende nye gitaren opp av kassa og dulta bort i sofaen!! Ikea-sofaer er no dritt...

Fra denne dag til evigheten skal man hate IKEA sofaer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingen store skader på min gitar enda, men en kompis av meg har en gitar hvor det ikke er lakk igjen soen steder...

Han hadde lagt den i senga før han dro på skolen, og da han kom hjem, hadde lillebroren hans på 3-4 år vært på rommet hans med en lekehammer, og slått løs på gitaren... Lo ganske godt da jeg hørte det første gang... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KAARVAAG

Har ingen store skader på min gitar enda, men en kompis av meg har en gitar hvor det ikke er lakk igjen soen steder...

Han hadde lagt den i senga før han dro på skolen, og da han kom hjem, hadde lillebroren hans på 3-4 år vært på rommet hans med en lekehammer, og slått løs på gitaren... Lo ganske godt da jeg hørte det første gang... :D

oooh,hadde jeg hatt mindre søsken skulle jeg hatt lås til rommet mitt!

hadde blitt så sr å lei meg hadde det skjedd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teiteste må vel ha vært når jeg knakk en Ibanez kassegitar i søvne. Hadde satt igjen stativet i studio, så jeg hadde bare lent gitaren mot nattbordet når jeg la meg. Våknet av at jeg veivet ut med armen i søvne, hvorpå jeg slo til gitaren så den falt over en stol og knakk i to. Bruddet var midt på halsen og umulig å reparere.

Ellers har jeg også en epi Les Pul hvor strappen løsnet. Gitaren gikk rett i betonggulvet, og resultatet ble et typisk Gibson-brudd. Heldigvis lot dette seg fikse, og gitaren lever fortsatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KAARVAAG

Teiteste må vel ha vært når jeg knakk en Ibanez kassegitar i søvne. Hadde satt igjen stativet i studio, så jeg hadde bare lent gitaren mot nattbordet når jeg la meg. Våknet av at jeg veivet ut med armen i søvne, hvorpå jeg slo til gitaren så den falt over en stol og knakk i to. Bruddet var midt på halsen og umulig å reparere.

har ikke ibanez hals som du på en måte skrur på?

slik som strat?

har ikke noe peil på ibanez,så kan godt være jeg tar helt feil :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.