Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Teiteste skaden du har på gitaren?


Noerart

Anbefalte innlegg

Satte fra meg gitaren bak bilen - skulle jo inn i bagasjerommet med den. Gikk inn for å hente noe mer, men tok det med meg rett inn i bilen og begynte å rygge.....

Jeg reagerte heldigvis med lynets hastighet da jeg merket litt motstand - forstod i samme millisekund hva jeg hadde gjort. Var litt nervøs når jeg gikk ut av bilen da ja. Men takket være at jeg hadde reagert så raskt var den ikke havna under hjulet, og dermed var den verste skaden noen skraper i kassa. Så skaden var ikke alvorlig - men det rager definitivt høyest på teithets-skalaen over ting jeg har gjort med gitar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 185
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har en ganske stygg smell i jazzbassen min fra en gang da reima på gigbagen bestemte seg for å hoppe av... DUNK! i asfalten. Ellers får vel alle instrumentene mine litt småbulker og sprukket lakk og sånt opp gjennom åra. Er bare et tegn på at de blir brukt.

Endret av el_roffo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter konfirmasjonen min for noen år tilbake, kjøpte jeg meg en ny fender highway one strat. etter en ukes tid, så satt jeg å byttet strenger på den. Da fant en kompis av meg en flaske som han fant ut at han skulle hive på meg. Han kyler så flasken fra andre enden av rommet og boink... rett i gitaren.... traff jo selvfølgelig med bunnen av flasken (1,5 liter) hakket var nesten 1 cm dypt. Da kokte jeg :P Det må vel være den mest unødvendige skaden som har blitt pådratt en av mine gitarer :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde satt Ruokangas'en på stativet, med ledningen i. Jeg klarte selvfølgelig å vikle foten i ledningen slik at gitaren veltet over pedalbrettet. Heldigvis var ikke skaden så alvorlig, men det var så unødvendig.

Sånn har jeg. Anbefales!

Zzyzx SnapJack ..:::Magnetic Precision Technology:::..

Dunket svakt den ene gitaren borti en annen da jeg skulle sette den inn i stativet, og "ponk", så spratt det av lakk på størrelse med et kronestykke. Må ha vært spenninger i lakken på den gitaren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fremfor en teit skade PÅ gitaren, har jeg også påført skade MED gitaren ved flere anledninger. Både på folk og treverk rundt om kring i huset:p

der sa du noe! :P

holdt på å knekke tåna da gitarreima røk mens jeg sto og spilte....en les paul veier mye og får fart når den skal falle litt over en meter!

gjore det ikke noe bedre med at den traff med den metall knotten man fester reimen i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det burde være påbudt med re-konstruksjoner og eller bilder i denne tråden.

Kan selv si at en gang når jeg mekka på gitaren, så la jeg den slik at headstocken lå på skrivebordet og litt av nedre del av kroppen på skrivebordsstolen min.

Så fikk jeg en trang til og sette meg, jeg dro stolen mot meg og da gikk gitaren i bakken.

Er også sikkert flere enn meg som ikke har sjekket at reimen sitter ordentlig.

Jeg er i Portugal så det blir ikke så mye bilder før jeg kommer hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.