Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Teiteste skaden du har på gitaren?


Noerart

Anbefalte innlegg

  • Svar 185
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Må ærlig talt innrømme at jeg ble litt uvel grunnet antall utropstegn der, Blackvarg:P

En gang greide jeg å ryke tre strenger på to dager. Og ingen av de var ekstreme divebombs...

Men har du noen gang ryki mørk E-streng?

Det har jeg xD. I have no idea how. :unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teiteste situasjonen der gitaren har detti av reima for min del er den her.

Sto og spilte en rolig rolig låt, og akkurat i det jeg skulle legge siste akkorden, datt driten i bakken med et brak og mye rare lyder.. ikke helt avslutninga man hadde forventet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den vanlige historia for meg:

Hadde veldig god tid før en bandøving og sto i kjelleren og spilte. Plutselig hadde jeg ikke så god tid lengre og løp fort for å pakke bag etc. reima ryker på høyre side og exploreren tar en halveis backflip og så kom en stygg lyd -_- hadde ganske flaks og bare noen små merker som kan gjemmes med neglelakk etc. Men så.... på vei hjem fra bandøvinga går jeg hjem og like ved huset mitt var det kjempe glatt og jeg glir. Nok en gang tar Exploreren sin kjente salto og en stygg lyd kommer igjen... la meg si det sann "spisse" kantene på explorer er ikke like spisse nå lengre. aldri hatt en skade på noen gitarer før den dagen hvordan går d ann!? :P

Endret av tvkmetal
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den vanlige historia for meg:

Hadde veldig god tid før en bandøving og sto i kjelleren og spilte. Plutselig hadde jeg ikke så god tid lengre og løp fort for å pakke bag etc. reima ryker på høyre side og exploreren tar en halveis backflip og så kom en stygg lyd -_- hadde ganske flaks og bare noen små merker som kan gjemmes med neglelakk etc. Men så.... på vei hjem fra bandøvinga går jeg hjem og like ved huset mitt var det kjempe glatt og jeg glir. Nok en gang tar Exploreren sin kjente salto og en stygg lyd kommer igjen... la meg si det sann "spisse" kantene på explorer er ikke like spisse nå lengre. aldri hatt en skade på noen gitarer før den dagen hvordan går d ann!? :P

Gitarkasse ftw!

Klarte å røske av reimfestet på kassegitaren... Det resulterte i at ett stort område ble flisete...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

satt i en veldig krøket på rommet mitt, og da jeg skulle reise meg gikk sgen rett i bordkanten. en annen gang glemte jeg den i bagasjerommet på bilen vår etter en gig på 17 mai. varmen i bilen gjor at inlaysa begynte å krympe og det kom masse synlige sprekker på gripebrettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.