Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Min første komposisjon!


Kjutte

Anbefalte innlegg

Først - du spilller dritbra (det viste vi fra før) - og komposisjonen er kul den :)

Lyden er så som så - men man hører da gitarspillet greit.

Så til den biten jeg virkelig ikke forstår. Og det er hvorfor du ikke har komponert noe før nå (om det virkelig er sant). Jeg begynte å lage mine egne ting omtrent før jeg kunne pentatonskalaen rett opp og ned i førsteposisjon, og har gjennom de mange årene jeg har spillt gitar laget mye musikk. Varierende kvalitet men dog :) Hadde jeg skulle ventet til til jeg var like god som deg å spille gitar før jeg laget egne ting...... vel jeg ville ikke ha laget noe eget enda (og kanskje aldri :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først - du spilller dritbra (det viste vi fra før) - og komposisjonen er kul den :)

Lyden er så som så - men man hører da gitarspillet greit.

Så til den biten jeg virkelig ikke forstår. Og det er hvorfor du ikke har komponert noe før nå (om det virkelig er sant). Jeg begynte å lage mine egne ting omtrent før jeg kunne pentatonskalaen rett opp og ned i førsteposisjon, og har gjennom de mange årene jeg har spillt gitar laget mye musikk. Varierende kvalitet men dog :) Hadde jeg skulle ventet til til jeg var like god som deg å spille gitar før jeg laget egne ting...... vel jeg ville ikke ha laget noe eget enda (og kanskje aldri :) )

Tusen takk, Trond!

Det betyr mye for meg!

Jeg har lagd litt her og der, men dette er første gangen jeg har lagd backing og alt selv.

Grunnen til at jeg har ventet så lenge er at jeg ikke har hatt kunnskap om trommer, hovedsaklig.

Har ikke så veldig mye nå heller, men ihvertfall nok til å lage noe fra scratch. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om dette ikke er helt min sjanger må jeg si at det var veldig tøft! Likte tonevalget og syns ikke det ble noe kjedelig i lengden.

Mulig det er bare er meg på en dårlig dag, men kanskje noen små partier kunne vært ørlite granne tightere (?)

Du er dyktig!

Tusen takk!

Hvilket parti tenkte du på?

Videoen er tatt opp etter innspillinga, så du må kun ta hensyn til lyden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

Kanskje ikke det mest kreative i verden, men jeg er nå ganske fornøyd!

Gi konstruktiv kritikk!

Kjutte, jeg må si du er god ass! Så gjennom det som dukka opp på youtube av deg,

kan'ke du bare flytte til trøndelagen og lære meg alt det der'a??

hehe.. Dette stykket var bra da! Enig i JP-følelsen en snakka om, noe som er et stooort

kompliment fra meg. Vi vil ha mer. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.