Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Pakke i posten! :)


LesMarshall92

Anbefalte innlegg

Oh yes! :) fikk den ca kl 11 i dag, og jeg har sittet siden med den.

Herligheten selv å spille på. :)

Case candy osv fulgte med, og serialen var litt kul: CS 81111 :D

Er så fornøyd! :) Låter himmelsk :D

Gratulerer=)=)=) virkelig fin gitar oj oj. Faen tjener du så bra på og helgjobbe he he he he.

EDIT- Vi qouter ikke bilder, gjør vi vel? La være det, så slipper vi å sitte og slette bildene. Vi har annet å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hehe, nei men den er visst ganske ny, noen som kan "decode" serialen? :)

Den var brukt så vidt det var, mulig som "demo-modell" eller noe. Jeg vet ikke, eneste merke som er på den, er en gul stripe bak, som man såvidt ser, og man kjenner at lakken er litt matt ved nederste volumkontroll! ;)

så vidt jeg skjønner så er det her en Custom Shop, derfor det står CS. resten så forstår jeg det sånn at gitaren er en 2008 og reg nummeret er 1111. Derfra får du CS 81111 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, nei men den er visst ganske ny, noen som kan "decode" serialen? :)

Den var brukt så vidt det var, mulig som "demo-modell" eller noe. Jeg vet ikke, eneste merke som er på den, er en gul stripe bak, som man såvidt ser, og man kjenner at lakken er litt matt ved nederste volumkontroll! ;)

så vidt jeg skjønner så er det her en Custom Shop, derfor det står CS. resten så forstår jeg det sånn at gitaren er en 2008 og reg nummeret er 1111. Derfra får du CS 81111 :)

correct me if I am wrong.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.