Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Nytt norsk metal blad


thy falling

Anbefalte innlegg

Oki, så er det egentlig ikke nytt, 10 år gammelt og ganske så ukjent men de holder koken ennå ser det ut til. Jeg har i lengre tid ønsket meg et rent metal blad av den ikke-kommersielle typen men hadde vel egentlig gitt opp håpet. Da jeg tilfeldigvis var innom Narvesen en dag og kikket bort på hylla så jeg noe merkelig, Opeth var på forsiden av et eller annet merkelig blad. Jeg blar gjennom og finner fort ut at dette er noe jeg har lett etter i lengre tid, et rent pent sinna metal blad der det er tydelig at folka ikke gjør dette for pengenes skyld.

Bladet koster vel rundt 40kr, det nummeret jeg fant hadde 80 sider, besto av intervjuer og fult av CD anmeldelser. Kan se ut som de også i tillegg til metallen dekker en del rock, noe som i og for seg er ok selv om jeg ikke er noen fan av den sjangeren. Der andre blader gjør små korte intervjuer går Imhotep i dybden, det viser seg klart i det 5 siders Bal-Sagoth intervjuet de gjorde, eller i intervjuet med Immortal som faktisk var på 7 sider.

Jeg var så fornøyd med det første nummeret jeg fant at jeg bestilte like så godt alle nummerene på nettet, om du er nysgjerrig kan du titte litt på www.imhotepzine.com

Jeg har ikke funnet noe nytt Imhotep nummer i butikkhyllene på lenge, litt nedtur, får håpe det kommer flere.

Om dette bladet er like kjent som SCREAM Magazine så trenger ingen sparke og slå av den grunn, ville bare nevne at det fantes noe annet enn SCREAM. Forresten skriver de på engelsk disse Imhotep folka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.