Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Mystisk DI-boks


Anbefalte innlegg

I bandet mitt er bassen kobla i mixar via ei DI-boks. I tillegg har vi ein bassforsterkar kobla til boksa som ein monitor for bassisten. Boksa blir forsynt med 48 V fantomspenning. Så til problemet: I det siste har det vore problemer med signal i frå boksa, veldig utstabilt signal, kan virke som dårleg kontakt ein eller annan stad. XLR-kabelen mellom boks og mixar er splitter ny, og er testa og funnen 100 % i orden ved hjelp av ein sangmik. Då mistenkjer eg XLR-kontakta på boksa. MEN så til det som eg ikkje forstår: om vi slår av monitoren ser det ut til at signalet held seg stabilt! Og når monitoren slås på igjen så dett signalet inn på mixaren ut. Kan nokon forstå dette? Må vel vere noko gale med DI-boksa vel???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For all del, flytt tråden om den ikkje høyrer heime under generelt...

Boksa er av type Samson S Direct, og kosta ikkje mykje (4-500 kr), men den er ikkje meir enn 3-4 mnd gammal, og har vore brukt på 5-6 øvingar. Derfor tek eg det ikkje som ein sjølvfølge at den allereie er defekt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis den virket før og har sluttet å virke nå, er det bare å ta den med tilbake til stedet du kjøpte den.

Da vil de reparere den kostnadsfritt, eller bytte den i en ny, så fremt det ikke er tegn på at det er kunden som har tuklet med boksen.

Det er 5 års reklamasjon på produkter som er ment for å vare mer enn to år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis den virket før og har sluttet å virke nå, er det bare å ta den med tilbake til stedet du kjøpte den.

Da vil de reparere den kostnadsfritt, eller bytte den i en ny, så fremt det ikke er tegn på at det er kunden som har tuklet med boksen.

Det er 5 års reklamasjon på produkter som er ment for å vare mer enn to år.

Akkurat det forstår eg også! Poenget med denne tråden var å få tips om det kanskje kan vere andre ting som er grunn til problemet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.