Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

ESP Edwards?


Curl-Head

Anbefalte innlegg

  • Svar 197
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Så hva ville dere valgt av Gibson Les Paul Studio og en Edwards Les Paul?

Begge finnes ny i left hand (jeg er venstrehendt) på ebay, Gibson for ca 8000 kr og Edwards for ca 6000 kr.

UTEN moms og frakt.

Hva ville dere valgt m.t.p. specs osv?

LP Studio til 8k uten moms og frakt hørtes ut som en ganske dårlig deal egentlig. Da ville jeg heller kjøpt i Norge.

Jeg kjøpte ny LP Studio fra ebay til totalt 7500 i 2008, men da var vel dollaren mindre verdt :)

Edit: Var vel egentlig ikke så veldig fornøyd med den heller.

Endret av aslak1234
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Indeed.. Studio er noe dritt!

Har prøvd mange forskjellige studioer, og forskjellen er helt jævlig!!! Noen kan være mye for penga, deilige og nesten på nivå med standarene, mens andre kan være helt latterlige dårlige!

Det er så stor forskjell på studioer at det ikke brurde vært lov! Derfor skal man ALDRI bestille en!!! :ninja:

Endret av Gitaristen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med kropp og hals laget i Kina er det ikke behov for det.

Forresten gjelder det mange Japanske gitarer nå for tiden.

Fender Japan blir også laget i Kina.

Så alle Fender Japan bli laget i Kina? Det har jeg aldri hørt snakk om. Hvor har du det fra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig. Makan til oppskrytte møkkagitarer. Har ikke prøvd én eneste LP Studio som har føltes som noe annet enn plastikk.

Javel javel???

Har aldri eid en Studio.... men jeeez... de overgår da det meste i sin prisklasse, de som jeg har prøvd...

Men nå er jeg litt fed up av folk som "hater gibson", "gibson er dritt"....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Javel javel???

Har aldri eid en Studio.... men jeeez... de overgår da det meste i sin prisklasse, de som jeg har prøvd...

Men nå er jeg litt fed up av folk som "hater gibson", "gibson er dritt"....

Og jeg er litt fed up av folk som forguder overprisa og overhypa Gibson-gitarer...det finnes andre ting der ute.

Fikk forresten bekreftet IGJEN i dag fra importøren av ESP i Norge, at de kan ta inn Edwards uten problem.

Men siden de er så j....g dyre blir det mest på etterspørsel.

Hvem var det som sa at ESP-importøren ikke fikk lov til å ta inn Edwards i Norge??? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg er litt fed up av folk som forguder overprisa og overhypa Gibson-gitarer...det finnes andre ting der ute.

Fikk forresten bekreftet IGJEN i dag fra importøren av ESP i Norge, at de kan ta inn Edwards uten problem.

Men siden de er så j....g dyre blir det mest på etterspørsel.

Hvem var det som sa at ESP-importøren ikke fikk lov til å ta inn Edwards i Norge??? :D

Nå sier du jo her at Edwards også er overpriset.... Hype? rolleyes.gif

Greit at du ikke har råd til en Gibson, men vær så snill...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.