Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Vinkla neck humbucker?


Anbefalte innlegg

Heisann

Som nokre av de kanskje veit, held eg på å byggja ein 7-strengjar. Eg vil ha mest mogleg tilgang til dei øvste banda, og lurte på om det var ein god idé å

kjøpa ein 8-strengs humbucker (til neck), og vinkla han slik at kvar streng brukar den neste strengen sin knott på coil nr. 2. Det vert då ein knott (med knott meinar eg dei små metallrundingane) på kvar side av humbuckaren som vert ståande ubrukt. Kanskje litt vanskeleg å forstå, men vanskeleg å forklare og! Høyrar dette ut som ein god idé? Har det nokon hakar, utanom at dei lysaste strengane vil ha noko meir bright lyd?

Takkar på førehand for alle innspel

Endret av MaGeKniP
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår ikkje korleis den vinklinga skal bedre tilgangen til dei øverste banda. Tenkjer du å lage gripbrettet skrått og ha fleire band på diskantsida enn på bass? Uansett vil det du foreslår fungere teknisk sjølv om 2 av 16 polepieces står i "lause lufta" og ikkje har nokon streng over seg, men designet av gitaren blir då i høg grad styrt av prinsippet som krev 45 graders vinkel på mikrofonen i høve lengderetninga på strengane - om du forstår meg. :unsure::rolleyes:

Endret av Martin Foldal
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svaret! Jau, når dei mørkaste strengane er der ein vanleg pickup ville ha vore, men diskantsida vert flytta lenger inn mot sentrum av gitaren, kjem det til å verte bedre tilgang dei dei øvste banda. Ja, eg skal synnsynlegvis lage gripbrettet skrått, og ha fleire band ved dei lysaste strengane. Så lenge du meiner at dei to ekstra polepieceane ikkje vil lage ekstra støy eller ulumskheiter, så burde det fungere dersom alle strengane er tette nok til å stå over begge polepiecear på alle 7 strengane. Det kjem sjølvsagt til å prege designet av gitaren, men kva meiner du med at det vil i høg grad verte styrt av det prinsippet? Fint at du skriv på nynorsk forresten! :blush:;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes jo liknende designer fra før. Er kanskje en ide å se hva de har gjort?

Caparison bruker en rails humbucker i singlecoil størelse:

TATSpecial-TransBlack.gif

Bernie Rico JR bruker EMG på noen:

627_Jekyll_-_Mahogany_-_Natural_.jpg

og bare "vanlige" pickups på noen:

14.DSC_9642.jpg

Så - ser ut som "anything goes" :)

Men hva som er den beste løsningen - jeg tror rails eller EMG. Vanlige poler som ikke ligger rett under strengene kan ikke være ideelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Designet blir diktert av at mikken måtte bli rotert mykje meir enn nokon av eksempelbilda i svara over (med polepieces). En railspickup vil ikkje ha det problemet. (At polepiece nr 1 på første coil og 2 på andre coil er paralelle med strengen) :blush: Dette var vanskeleg å forklare :unsure: . At polepiece nr 1 på coil 2 og nr 8 på coil 1 ikkje har streng over seg spelar inga stor rolle

men kva meiner du med at det vil i høg grad verte styrt av det prinsippet? Fint at du skriv på nynorsk forresten! :blush:;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange interessante forslag!

Birk - Pickupen bør vere 8-srengs iom. at han då vert lenger, og eg kan då vinkle han meir enn med ein vanleg 7-strengs railbucker som eg berre kunne ha vinkla om lag det same som ein vanleg pickup med polepiecar.

Rocktrond - Vert heile overflata åt EMG-singlecoilen brukt til å plukke opp strengane sin vibrasjon, eller ligg det polepiecar under coveret? Finst single-coilen i 7- og/eller 8-strengsversjon?

Ellers, har de nokon anbefalinger til neck-pickups i 7- og 8-strengsland? De kan vel føreslå både single-coil og humbuckers.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rocktrond - Vert heile overflata åt EMG-singlecoilen brukt til å plukke opp strengane sin vibrasjon, eller ligg det polepiecar under coveret? Finst single-coilen i 7- og/eller 8-strengsversjon?

På innsiden ser EMG ut som en rail pickup - så hele flata blir brukt. Har ikke sett EMG single coil i 7 eller 8 strengs utførelse.

Ellers, har de nokon anbefalinger til neck-pickups i 7- og 8-strengsland? De kan vel føreslå både single-coil og humbuckers.

Bare Knuckle tilbyr alle sine humbuckere i 7 og 8 strengs varianter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.