Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

"Plugge" utfresing for tremolo


Anbefalte innlegg

Har for tida alt for mange idear til nytt prosjekt i hovudet, ein av dei går ut på å gjere eit siste forsøk på å sete i stand den gamle Epiphone "superstraten" min. Denne har originalt ein slags dårleg floyd-rose kopi, som ikkje skal på igjen. Har sjekka moglegheitene for å montere ein standard Strat-stol, men det passar dårleg. Så slo det meg, går det ann å plugge denne utfresinga for tremolo og sete på ein hardtail-bridge? Om ein lagar ein kloss som er litt trang i holet, samtidig som ein limer den med godt trelim, burde vel det gå greitt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt - bare pass på å bruke godt og tørt treverk. Altså fordi du kan få litt problemer i overgangen mellom gammelt og nytt treverk i form av et "finnish skille" som har en tendens til å dukke opp etter en tid. Men det er altså ymse triks man kan gjøre for å unngå dette - skal forklare litt bedre senere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt - bare pass på å bruke godt og tørt treverk. Altså fordi du kan få litt problemer i overgangen mellom gammelt og nytt treverk i form av et "finnish skille" som har en tendens til å dukke opp etter en tid. Men det er altså ymse triks man kan gjøre for å unngå dette - skal forklare litt bedre senere :)

Så i utgangspunktet, reint funksjonsmessig, bør dette la seg gjere? Tenkte å bruke ein bit av same treverk som eg bygde tele`n av, eik. Dette er vel både sterkt nok og tørt nok vil eg tru.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Funksjonsmessig ingen problemer, så lenge du får en god kontakt mellom nytt og gammelt treverk. Det beste er om du gidder å slipe bort gammel lakk i utfresingen.

Men det kan altså oppstå litt problemer med et visuelt skille mellom gammelt og nytt treverk selv etter at du har lakkert. Et triks skal være å lage et V formet spor i overgangen og fylle dette med epoxy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Funksjonsmessig ingen problemer, så lenge du får en god kontakt mellom nytt og gammelt treverk. Det beste er om du gidder å slipe bort gammel lakk i utfresingen.

Men det kan altså oppstå litt problemer med et visuelt skille mellom gammelt og nytt treverk selv etter at du har lakkert. Et triks skal være å lage et V formet spor i overgangen og fylle dette med epoxy.

Faktisk akkurat det eg hadde tenkt å gjere, epoxy i overgangen! Har no fått laga eit stykke og fått det på plass i utfresinga, laga det trangt for å få skikkeleg kontakt. Hadde voreartig om detteblei vellukka, får sjå om eg lagar ein eigen tråd forprosjektet etter kvart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.