Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Nye marshall handwired vintage series


Slash T

Anbefalte innlegg

Hey..de som ikke har vært borti det før nå, så holder marshall på å lansere en ny serie med reproduksjoner av vintageamper :D:D

http://www.marshallamps.com/images/products/hw/hw.html

Point to point perfection 8) hehe, virker som om marshall har oppdaget PTP igjen.

Modellene nå er 18watteren, og de små 20watts toppene, og etterhvert 1959 100watteren. I motsetning til de nåværende vintageRI ampene, blir de lagd eksakt som de gamle, med PTP og håndlaget,håndlaget+++

18 og 20 watterne er utrolig kule amper, har selv en orginal 20 watts PA topp, som låter utrolig kult.

Ampene blir ikke spesiellt billige, mer i bøttique-prisskalaen. Sjekka prisen på 20Watteren, den kommer på over 15000,-!!! Det er mye penger for en liten forsterker med få funksjoner.

Noen andre som har vært borti disse/eller har noen forhåpninger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra at Marshall kan begynne å produsere de gode gammle igjen.. Jeg er og kommer hele tiden til å være Marshall FAN.. MEN jeg er ikke fan av MG serien og valvestate + Mode Four...

JCM og gammlere er jo bare helt topp... :mrgreen:  :wink: Go go, go marshall go,

Trur vi er fra samme planet :)

Btw, orginalen ga jeg 4500 for ved juletider i fjor. De er temmelig skjeldne (I forhold til Superleads og sånt) så antar at de ikke var noe dårlig investering heller.

Men det blir jo fortsatt billigere å kjøpe en orginal Superlead i allright stand, enn å kjøpe en ny 100watts handwiredseries.. lurer på hva som skjer med marshall-vintage-prisene når serien blir lansert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har helt sinnsykt lyst på en sånn 18-watter!! Men en jumper mellom kanal 1 og 2 kan man få ei megafeit, brun tone av de!!

Helt super i studio eller på roterommet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.