Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hva synes folk om Gibson Les Paul Studio Faded?


Randy Rocket

Anbefalte innlegg

Har eid en slik en før. Helt OK gitar.

En les paul har mye med utseende å gjøre for meg. Den forsvant ganske fort igjen etter at jeg kjøpte den. Var noe som ikke helt stemte.

En les paul skal være litt elegant og påkostet etter min mening, og en studio faded er verken eller.

Det er ikke så utrolig mye mer du må legge til for å få en brukt standard, noe jeg uten tvil ville gått for.

En kompis av meg gjorde et sinnsykt kupp på finn her om dagen. En 2008 LP std med nydelig lemon drop top til 8000kr!

Hvis Gibson-logoen ikke er det viktigste for deg så ville en japansk lespaul-kopi være verdt å vurdere(Edwards, Tokai, Burny, Greco elelr Orville).

Kjøpte meg akkurat denne nydelige Grecoen fra japan:

freestudiofree-img600x421-1252655927vtfphf49319.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og da lurer jeg på:

- Hva synes folk om gitaren?

- Er den for tung, eller veldig lett?

- Er mikkene gode?

- Er halsen veldig tykk?

Venter på svar.

Det blir jo subjektivt, men Worn Brown som jeg kjenner er et godt utgangspunkt ;)

Den er svært lett til å være en Gibson LP men ikke så lett som kinakopier kan være.

Mikkene er ikke bra og bør vokses eller byttes. De feeder for lett og er mikrofoniske. Stolen har bløte sadler og bør byttes til en med god kvalitet.

Halsen er ikke særlig tykk, og har mer D form enn C form og funker også for de som er vandt til Fender halser. ^_^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.