Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Ny/brukt el gitar te rimeli pris:)


Snømannen

Anbefalte innlegg

heisann!

har spillt kasse gitar i 2 uker nå og har lyst å shifte te el. Jeg skulle egntlig starte på el, men siden jeg ikke hadde noe, så spillte jeg på familiens kasse gitar;)

Sikter til noe i prisklassen 2-3k. altå en komplett pakke med elgitar, forsterker kabel og alt du trenger.

sett litt på gitar huset

http://www.gitarhuset.no/ProductPage.aspx?PID=2091

http://www.gitarhuset.no/ProductPage.aspx?PID=1017

http://www.gitarhuset.no/ProductPage.aspx?PID=1713

Ser også etter en brukt el gitar som jeg kjøpe istedenfor.

Det må jo kanskje vere noe nybegynner greier, men ikke noe jalla shitt

er disse gitar pakke noe bra til prisen?

vil ikke ha noe drit som en svak forsterker eller noe.

derfor kunne de vert bra med en brukt så de blir "billigere";)

Bor i Sandnes området så er de noen bruktbutikker/ vanlige butikker der de selger sånne? har sett på sagevik, der var de en pakke til 3,4k

kanskje litt dyrt på mitt lille budsjett;)

takK!:D

Endret av Snømannen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er aldri noen her som har noe særlig erfaring med de billige gitarene på gitarhuset. Og det er det en grunn til ser du :)

Det som vanligvis anbefales her er å kjøpe brukte gitarer av en litt bedre kvalitet (dvs ofte litt dyrere)

Epiphone SG/LP Standard

Squier Strat/Tele Standard

Fender Strat/Tele Standard

Gibson SG/LP Faded

Ibanez - ymse modeller fra ca 2500,-

Brukte gitarer finnes du masse av i vår kjøp/salg avdeling og på finn.

Forøvrig eksisterer det en haug med tråder av denne typen på dette forumet, flere av de er aktive akkurat nå, så ta en titt der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av de pakkene du listet opp er nok den tredje med Vox Pathfinder der du får mest for pengene mtp forsterker. Har ikke hørt den gitaren som er der, men husk at alle musikkbutikker setter sammen en pakke for deg hvis du bestemmer deg for å ikke kjøpe brukt. I såfall vil en Vox Pathfinder 15R og en Squier/Epiphone være et bra grunnlag. Happy Hunting!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av de pakkene du listet opp er nok den tredje med Vox Pathfinder der du får mest for pengene mtp forsterker. Har ikke hørt den gitaren som er der, men husk at alle musikkbutikker setter sammen en pakke for deg hvis du bestemmer deg for å ikke kjøpe brukt. I såfall vil en Vox Pathfinder 15R og en Squier/Epiphone være et bra grunnlag. Happy Hunting!

hehe... har nå kjøpt en LTD m 200 fm, brukt av en fyr.. siden jeg ikke ville ha de nybegynner pakkene... dyrt og sug:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.