Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Nytt effektpanel


Alfi27

Anbefalte innlegg

Men først må du vel finne ut hvordan forsterkeren låter ? Altså hva du egentlig trenger - en overdrive/boost eller ren distorsion.

Hørte en demo av den på youtube. Tror ikke jeg trenger effektpedal til den. Men jeg spiller av og til med min far, og han har ett bra anlegg som begge kan bruke, men jeg pleier å bruke min nåværende forsterker som er kraftig nok til øving men ikke så mye mer. Så den egentlige grunnen til at jeg startet denne tråden var for å finne en effektenhet jeg kan bruke med min fars anlegg, og da ser behringer'n grei ut til det bruket, men har også sett på line 6 pod 2.0 eller hva den nå het.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Du klarer vistnok å søke opp gitarnorge. Prøv å søke opp zoom fp02. Kan fort hende at du finner noe butikker som selger den. Lite tips: Google.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Gå det ann å ha hvilken som helst wah wah pedal på zoom g2?

Det du vel spør om er om du kan bruke en hvilken som helst løs 'expression pedal' tilkoblet Zoom G2 ? Vel, jeg vet ikke jeg, men hva sier produsenten ? Du finner sikkert noe info om dette på hjemmesiden deres eller i manualen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.