Web Analytics
Jump to content

Hendrix by Gibson?

The Euphor
 Share

Recommended Posts

Blir sint når jeg leser dette as.

Skandale å selge Jimi's navn på denne måten. Og måten det er markedsført og bygd opp på passer like godt som da the Jimi Hendrix Experience touret med the Monkees i 1967.

Veldig få av de hardcore, ihugga Jimi- fans og samlere har mye til overs for halvsøster Janie Hendrix. Dama er jo kun ute etter penger. Tragisk.

Dette blir sikkert samlerobjekter. Tror jeg må handle en av hver. Kommer de i roadworn-utgave?

Dette kommer nok til å gå i dass, sjølv om det kan ver morosamt å sjå resultatet. Kvifor skal forresten Gibson ta på seg ein jobb som eigentleg Fender kunne ha gjort? Og kvifor heller ikkje bare lage ein Hendrix inspirert SG. Det hadde vert tøft det.

Dette kommer nok til å gå i dass, sjølv om det kan ver morosamt å sjå resultatet. Kvifor skal forresten Gibson ta på seg ein jobb som eigentleg Fender kunne ha gjort? Og kvifor heller ikkje bare lage ein Hendrix inspirert SG. Det hadde vert tøft det.

Fender har jo laget "Hendrix-signaturer" hele tiden.

Edited by Audun

Hendrix ville spilt Parker Fly, det vet da alle.

Jimi ville vel alltid bruke noe av det råeste som var tilgjengelig, og på den tida var de kuleste gitarene Fender stratocaster, og Gibson Flying V.

Jeg tror at om Jimi hadde fortsatt hadde levd utover 80tallet, ville han ikke ha vært redd for å eksperimentere med mer moderne gitarer som kom på markedet. Hva med Jackson? :P