Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Ibanez EGEN18 Herman Li signature


Noerart

Anbefalte innlegg

Tynn kropp = sex stemmer. S'en min ser mye større ut (pga 7strenger) men den erlettere i vekten enn LP'en min. Merkbar forskjell.

Og gud hvor overrasket jeg ble over hvor bra den låt på cleans også. Og ZR-trem er (min mining) mye enklere enn Floyd Rose.

Jeg visste ikke at det fantes så dyre gitarer innenfor S'serien. De skal jeg absolutt vurdere neste gang jeg skal ha gitar også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Personlig så driter jeg i hva folk forbinder med gitaren, jeg vil bare ha meg en bra gitar;)

Ja, jeg vet. Om du digger utseendet til gitaren, og den føles superbra å spille på, så er det absolutt ingen grunn til at du ikke skal kjøpe den. Jeg har tenkt mer over dette, og det kan være det samme om den har "Herman Li" i modellnavnet og at Herman Li bruker den. Selv om du hadde gått for en av de "vanlige" Ibanez-modellene ville det helt sikkert vært kjente gitarister som brukte dem og. En gitar er bare det verktøyet man bruker til å spille musikk med, og om Li-signaturen kjennes riktig, bare gå for den, da vel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.