Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Forsterkere som går på Batteri


Guns N' Roses

Anbefalte innlegg

Pøh. Skal man være ond Onkel, kjøper man trommesett til den håpefulle. Og man venter så lenge at barnet vet godt at det har et trommesett disponibelt, og savner det hvis det blir fjernet. Riktig bursdag er rundt fire år. Så kommer man med jevne mellomrom på besøk, med gitar, og vi gjerne spille hits fra barnetv sammen med barnet på trommer. Mohahahaha... :)

Hilsen Castorfiber, "yndlingsonkel", og utøver av blokkfløyteopplæring i rundt 30 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De små Fender- og Marshallforsterkerne er pynt, nips og leketøy.

De virkelig små er jo leketøy, men du har jo som nevnt også vox da5 og micro spider, så sånn sett er det jo ikke et helt enkelt valg allikevelt. Men det er jo bare å dra et sted å høre på dem og plukke den man liker best. Forskjellene er små, så du går jo ikke helt feil uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte bare jeg kunne opdatere tråden litt:

Jeg endte opp med en Boss Me-70, siden jeg skulle ha en multieffekt uansett.

Jeg bruker et par Koss hodetelefoner og lyden blir ikke vrengt eller noe, jeg er storfornøyd!

Dette er for de som har litt ekstra plass i bagasjen, når man tenker på at den veier 3,5 kilo.

Ellers kan du bruke noen reisehøytalere hvis du føler for og spille så folk rundt deg hører deg.

Endret av Guns N' Roses
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.