Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Iron Maiden? Hur seier ni ordet?


vwh

Anbefalte innlegg

  • Svar 57
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Iron Maiden er en klasse for seg...

Jeg for min del er enig med Nilsefix.... Hører lite på musikken deres... Men er man av typen som liker Metallica, så er vel Iron Maiden midt i blinken :wink:

Kan ikke sammenligne Metallica med Iron Maiden. Iron Maiden er så utrolig mye bedre en Metallica! Mener nå jeg.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ayron Mejden sier nok jeg :P De er gode nok for mitt øre. Men kan ikke si at de er BEST. På langt nær.

ditto, men musikken dems er konge :)

Men de har ganske mye tull også :P Også er mange av sangene ganske like. Men de har enkelte konge-sanger. Bl.a Fear Of The Dark ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke sammenligne Metallica med Iron Maiden. Iron Maiden er så utrolig mye bedre en Metallica! Mener nå jeg.. :wink:

Vel... det blir som en heavygitarist på skolen sa før et show en gang:

"Bare sett gainen på 10, så gjør det ikke noe om du bommer for det høres ikke uansett" :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iron Maiden er BRA!!!

Hvis det er noen har som har litt vett i hue vet man at iron maiden er et slags skap med masse spikere inni slik at da man lukket igjen dette "skapet" døde mannen inni!!! :mrgreen:  :twisted:

Dette er jo faktisk helt feil, eller ikke helt, for man døde jo etterhvert, men de jernjomfruene var konstruert slik at de spikerne traff deler av kroppen som gjorde maks vondt og minst mulig skade, dvs de traff ingen vitale organer, da ville jo hele poenget med torturredskapet være borte. Det jeg altså prøver å si er at du daua ikke med en gang man la på lokket, du hadde vondt i timesvis først. I tidlig middelalder(og senere) var man jævla flinke til å påføre folk smerte fysisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iron Maiden er BRA!!!

Hvis det er noen har som har litt vett i hue vet man at iron maiden er et slags skap med masse spikere inni slik at da man lukket igjen dette "skapet" døde mannen inni!!! :mrgreen:  :twisted:

Dette er jo faktisk helt feil, eller ikke helt, for man døde jo etterhvert, men de jernjomfruene var konstruert slik at de spikerne traff deler av kroppen som gjorde maks vondt og minst mulig skade, dvs de traff ingen vitale organer, da ville jo hele poenget med torturredskapet være borte. Det jeg altså prøver å si er at du daua ikke med en gang man la på lokket, du hadde vondt i timesvis først. I tidlig middelalder(og senere) var man jævla flinke til å påføre folk smerte fysisk.

Grøss...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hva sideprosjektet til Bruce Dickinson heter?..

Leste en artikkel i fjor og glemte av det helt jeg leste denne tråden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.