Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Iron Maiden? Hur seier ni ordet?


vwh

Anbefalte innlegg

  • Svar 57
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg var en gang i tiden med på en Sone2-konkurranse (ikke uten grunn). Man skulle sende inn et forslag til hva Iron Maidens neste album burde hete. Vinneren skulle få en signert Strat av han ene duden i bandet. Det var selvfølgelig Straten (ikke signaturen) jeg tenkte var et lett bytte siden jeg hadde det mest geniale navnet. Det måtte jo selvfølgelig bli det jeg hadde lagd. Det er egentlig rart at de, Maiden, ikke har brukt det før. Jeg sendte inn en SMS og var sikker på å vinne. Herregud... med dét navnet...

Men så gikk det en lang stund. Og denne konkurransen varte selvfølgelig i år og dag. Eller så var det kanskje jeg som ikke så noe mer på Sone2. Jaja... En dag fikk jeg i hvert fall vite av en kamerat, som utrolig nok hadde fulgt denne konkurransen, at vinneren ikke var meg. De gikk av alle rare ting ikke for det geniale navnet jeg hadde lagd med mitt eget hode. Vinnernavnet lød noe slikt som "The Horse With The Force", sånn typisk Maiden-vrøvl. Vel... Noe måtte gjøres og jeg ringte Sone2. Jeg etterlyste den idioten som hadde tatt den avgjørelsen. En eller annen Gaute (eller noe slikt) ble da offer for min utskjelling og jeg fikk en lusen t-skjorte. En laber trøst for et så godt navn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.