Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Agile Interceptor Pro 727


franklinMT

Anbefalte innlegg

  • Svar 49
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da har jeg fått gitaren, og jeg må si at førsteinntrykket er meget bra! :D

Noen små skavanker er det her og der, men de er stort sett på baksiden av gitaren

og lite synlig og egentlig ikke mye å snakke om.. (Kosmetiske feil som MF_Kitten sier)

Litt fretbuzz på H-E og A strengene (3 tykkeste) er det også, men det er jo ikke akkurat verdens største problem å bli kvitt!

Var nesten overrasket over hvor bra den lød selv med Agile sine egne pickups..

Kommer nok til å bestille flere Agile`s for å si det sånn! :D

Bare å fyre i vei med spørsmål hvis det er noe dere lurer på!

Bilder:

492238.jpeg

492241.jpeg

492244.jpeg

492245.jpeg

492247.jpeg

492248.jpeg

Endret av franklinMT
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lyden er som sagt bedre enn forventet, men den kommer nok ikke helt opp mot Seymour Duncan mikkene..

Derimot synes jeg man får mer gitar for pengene her enn hva tilfellet er med Schecter`n, og selv om man kjøper 2 nye pickups så er man fortsatt et godt stykke under prisen på Schecter`n!

Prøvde å guffe litt på gjennom 6505`en og det hørtes mer enn bøst nok ut for å si det sånn! :lol:

Men jeg kommer nok til å få satt inn andre mikker på den neste Agile`en jeg bestiller, FOR DET KOMMER JEG TIL Å GJØRE!!

(Må ha en 7 trenger med Floyd Rose :wub: )

Hva spillbarhet angår så synes jeg faktisk at denne er en tanke mer lettspilt enn Schecter`n, selv om det ikke er stor forskjell på halsen på gitarene.. og Agile`en er ikke engang satt opp helt som jeg vil ha det!

Fullt mulig at Schecter`n blir solgt, og det sier jo i grunnen det meste....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(Må ha en 7 trenger med Floyd Rose :wub: )

Fullt mulig at Schecter`n blir solgt, og det sier jo i grunnen det meste....

Jeg er så lei av tremolosaken på min gitar.. Når den først er stemt, så er det null stress. Men faen så forvirrendes når man skal stemme ned. Skru på en streng, så blir alle sure... :D

Hvor mye skulle du hatt for Schecteren viss du skulle selge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe. det ordner seg alltid til slutt da. Og tremoloen er deffinitivt en kul sak, selv om jeg er litt redd for å bruke den fooor mye.

Må ha en gitar med trem uansett. Men skal jeg ha en gitar til, så blir det sannsynligvis en gitar med fast bridge - fordi jeg har en med trem fra før. :) med mindre det er en veldig spesiell gitar jeg får lyst på da.. F.eks Caparison.

Endret av Troll
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor i landet bor du? Jeg har lurt på å kjøpe meg den grønne Agile 7strengeren. Men har vært litt usikker siden jeg ikke får prøvd den.

Bor ca. 16 mil nord for Tromsø i en liten plass kalt Birtavarre... som i bunn og grunn bare er en laaaang sving. hehe

Og jeg kommer GARANTERT til å kjøpe meg en/flere Agile`s i framtiden!

Endret av franklinMT
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så lei av tremolosaken på min gitar.. Når den først er stemt, så er det null stress. Men faen så forvirrendes når man skal stemme ned. Skru på en streng, så blir alle sure... :D

Hvor mye skulle du hatt for Schecteren viss du skulle selge?

Tenker ca. 6-7000 kr. for schecter`n..

Har ikke hatt gitar med vibarm på noen år nå.. men det blir neste innkjøp! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den der var bare mongofin!

Men hvordan er den i forhold til Ibanez sine 7-strengere? Har siklet endel på en sånn selv. Men er syyykt kresen på halsen...

Nå har ikke jeg testet så veldig mange av Ibanez sine 7 strengere, men tror nok det er mer "mat" i halsen på denne..

Ikke like tynn som wizard neckene til Ibanez..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.