Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Reunionkonsert med Gåte


nikotro

Anbefalte innlegg

Har aldri opplevd Gåte live, så jeg gleder meg veldig.

Synd at de ikke skal fortsette, men har oppdaget et band som heter 22, og som blant annet består av gitaristen i Gåte.

Dette bandet er også veldig bra, selv om det er en litt annen genre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min personlige mening er at 22 er noe søppel. På plate er musikken helt uten låter, og live er det hopping i karnevalkostymer.

Vel, vel... Hver sin smak kanskje.

Jeg sjekket MySpace siden nå - RHCP klone kanskje, men hvis du mener dette er "søppel" så bør du være en jævel av en låtskriver og musiker..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor i all verden må jeg være en god låtskriver fordi 22 låter som søppel i mine ører?

Fordi det opplagt ikke er dårlig rent kvalitetsmessig. Hvorfor ikke bare si at du ikke liker det ? Er så utrolig smålig å rakke ned på folk som opplagt er flinke synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes 22 var et så morsomt band at jeg kjøpte EPen dems. Dyktige i det de gjør uten tvil. Syns dog de kunne spart seg for den knallharde gimmicken de kjører. Et greit avbrekk fra de uttallige metall/døds-kjedelige-straight-forward-hard-rock-banda som det kryr av i Trondheim..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.