Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

"Open Your Eyes"


complex

Anbefalte innlegg

Alterbridge er et nytt band som Består av Myles Kennedy, Mark Tremonti, Brian Marshall og scott phillips. Mark Tremonti, Brian Marshall og Scott Phillips er fra det kjente bandet creed, som har solgt over 24 millioner plater. (Som nettop har slutta som band)...

I dag ga de ut sin første singel, og jeg var så heldig å fikk laste ned denne sangen "Open You Eyes" av broren til Mark Tremonti (Michael Tremonti).. å jeg fikk lov til å dele me meg slik vh1.com har gjort :mrgreen:

Her er sangen, Hva synes dere.?`jeg syns den er konge.. Shred shred shred.. http://www.musikknorge.com/open_your_eyes.mp3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

skal se om jeg finner en link til en side der de har tatt to kjente Creed sanger og spilt de i sync, en fra venstre høytaler og en fra høyre høytaler. Begge sangene går samtidig, og det høres ut som en sang :) De bruker samme riff, samme tempo i begge sangene. Du kan slå av den ene sangen på hvilket som helst sted, starte opp den andre sangen på samme sted og man vil nesten ikke merke forskjell på at det er en annen sang som spilles. Det er resirkulering av musikk for dere det! :shock:

:o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal se om jeg finner en link til en side der de har tatt to kjente Creed sanger og spilt de i sync' date=' en fra venstre høytaler og en fra høyre høytaler. Begge sangene går samtidig, og det høres ut som en sang :) De bruker samme riff, samme tempo i begge sangene. Du kan slå av den ene sangen på hvilket som helst sted, starte opp den andre sangen på samme sted og man vil nesten ikke merke forskjell på at det er en annen sang som spilles. Det er resirkulering av musikk for dere det! :shock:

:o[/quote']

Link??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.