Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

HJELP! amp flightcase


mageri

Anbefalte innlegg

Et triks jeg lærte i sommer, som kan spare noen og en hver for litt kroner. Kjøp rett og slett en "koffert" for tråsykler. Sånne sykkelposer er svære.

De har en fast sum for sending, mener det ikke er så feil med 300 kroner, og så kan du putte hva du vil inn i den "sykkelkofferten. Det er ingen som veier den, ingen som sjekker hvor mye den veier. Det er en fast sum, men sjekk for all del hva det koster å sende en sykkel på flyet. Så sender du "sykkelen" din på flyet, og vips, masse penger spart..

Resten av problemstillingen er vel der fortsatt, men kan ikke tenke meg at slik spesialbagasje håndteres noe verre enn andre ting.

Jeg har to sånne for vi har flydd med sykkler 10-15 ganger. Har aldri fått noen skader på syklene av håndtering og i tillegg som du sier er det ingen som har nevnt vekten på kassene med et ord så vi fyller dem med alt annet vi får plass til. Tok med et salongbord til statene en gang også......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gitarene våre på "spesialbagasje" havnet underst på tralla, tror ikke de har noen regler for slikt i det hele tatt, men jeg har sikkert sendt gitar med fly 50 ganger, og har aldri hatt en ripe på en gitar, men en av kassene er ganske "utslitt" etterhvert. Og om gitaren skulle bli ødelagt, så får du erstatning, så sant du finner ut dette før du forlater flyplassen... Amp er vel de færreste som tar med på fly (mtp vekt og hvor lite de tåler...) . Amp er best å leie eller få klubben (spillestedet) til å ta seg av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.