Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

«Vis nye innlegg» funksjonen


Aphelion

Anbefalte innlegg

Jeg er flittig bruker av denne funksjonen, syns den er veldig praktisk. Mye lettere enn å sitte og bla gjennom alle underforaene!

En gang i blant skjer det noe rart: når jeg trykker på «Vis nye innlegg» kommer det plutselig bare opp innlegg fra det siste døgnet - og når jeg ber om å se eldre innlegg, er ALLE markert som lest! Hvorfor skjer dette? :mellow:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også ivrig bruker av den funksjonen - det er utrolig sjelden jeg navigerer rundt i forumet på andre måter. Men det er en veldig skummel link som sier "Marker alle forum som lest og returner til hovedsiden". Den har jeg uheldigvis kommet borti et par ganger (særlig med iPhone - er ikke alltid like lett å få pølsene til treffe der man vil på den lille skjermen).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv ligger jeg langt unna iPhone, men det skjer fra tid til annet med meg også.

Jeg bruker vel denne funksjonen i nesten all navigeringen av forumet.

For å være ærlig, aner jeg ikke hva som skjer, men tipper det er cookien som får litt hikke en sjelden gang i blant. Det er det ikke noe å gjøre med, bortsett fra å slette den, og da blir jo resultatet at man ikke har lest noe som helst, og da er man like langt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Vis nytt innhold funksjonen er jo blitt helt ubrukelig nå!

Den lister riktignok opp alle poster som har nytt innhold, men funksjonen Gå til første nye innlegg er jo borte!

Håper virkelig at dette kan fikses slik det var før, er bare så vidt jeg orker å ta meg tid til å lese på forumet nå....

Beklager surmuling, men jeg synes dette er ille!

Edit: Og hvis noen mener jeg tar feil og at funksjonen finnes: Hjelp meg!!!

Endret av askret
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste nye innlegg ja. Ikke første nye innlegg, som er det vi maser om :P

Helt enig med askret her, om jeg må bla meg frem manuelt til det siste innlegget jeg leste i hver bidige tråd (noen ganger kommer det MANGE innlegg), så kommer det til å ta for mye tid til at jeg gidder...

Endret av Aphelion
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.