Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Machine Head på Rockefeller 29/01-2010


Tyrant

Anbefalte innlegg

Hey folks, som sikkert noen av dere vet så kommer Machine Head til norge i 2010 som en del av The Black Procession touren med Hatebreed, Bleeding Through og All Shall Perish! Litt usikker på om ASP spiller i norge siden de ikke står oppført på rockefeller sin side, men de står på Machine Head sin hjemmeside. Håper virkelig de skal spille.

Billettsalget åpner i morgen klokken 09:00!

Pris: 325kr

Noen andre som har tenkt seg her ?

Jeg har en kammerat som skal bestille for meg siden jeg er på jobb. Han sa han trodde han rakk det, så jeg håper inderlig det. ^_^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Synd det er så latterlig kleine supportband. De skulle tatt med Chimaira :)

Men så fett som Machine Head er live så er det faenmeg verdt penga uansett! Og KONGE at det er på Rockefeller! Spektrum Rektum suger eselballe.

Hatebreed er jævla tøft live. Kjedeleg på plate dog. Såg både Hatebreed og Chimaira på Hove for to år sidan, og Hatebreed feia golvet/grusen med Chimaira.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Billetter i boks :D

Im so happy I could shit my pants!

Support banda er jo knallbra også, kunne vært noen andre i stedet for Hatebreed og Bleeding Through men de er greie nok. Og har hørt at Hatebreed skal være bra live. Men er jo for Machine Head vi går der seff :D

Jeg var redd for at det skulle bli utsolgt på et lite sted som rockefeller så jeg fikk noen til å bestille, men ser ut til at det hadde gått bra å vente til etter jobb :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.