Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Gitar klipp :-)


Archangel

Anbefalte innlegg

mente det ikke sånn "kjipt at du posta det" :P om folk tolka det sånn..

Kult klipp , er en grunn til at det blir posta om igjen..

var en kar som satt å spilte sånn-ish (mye tapping i chorder osv som der) på en kassegitar på Riff for litt siden.. kult ..

Nilsefix

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil si at å plukke bjørn berge klare du etter en kasse whiskey og tusen sigaretter, det der må du nok bruke lengre tid på...jeg skjønner ikke hvorfor bjørn berge er slikt et tungt ikon for deg? Det finnes garentert en million bluesgitarister som gjør mye verre ting enn det han gjør...og ja, jeg har sett og jobbet med mannen live flere ganger, og nei, jeg klarer aldri i verden å spille slik som han, og det vil jeg ikke heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil si at å plukke bjørn berge klare du etter en kasse whiskey og tusen sigaretter, det der må du nok bruke lengre tid på...jeg skjønner ikke hvorfor bjørn berge er slikt et tungt ikon for deg? Det finnes garentert en million bluesgitarister som gjør mye verre ting enn det han gjør...og ja, jeg har sett og jobbet med mannen live flere ganger, og nei, jeg klarer aldri i verden å spille slik som han, og det vil jeg ikke heller.

hmm , maybe so . Jeg er ikke så veldig into blues , sånn kunnskaps messig. Men tinga han gjør på gitar har jeg aldri hørt noen andre gjøre. Det er helt sinnsykt trøkk og personlighet i spillinga hans .. det er lissom skikkelig baller i ak.gitaren :D mer baller enn hele riggen til hvem som helst metal gitarist :P

Maybe im wrong , men jeg tror fortsatt på at nesten ingen kunne covra Bjørn Berge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der er så morro. Driver å leker litt med den teknikken, men får det ikke til. Lurer på hvordan man skal øve. Det råeste er jo nesten tappinga.

Hvis du snakker om Justin King så er det vel ikke så veldig vanskelig (ikke tappinga da) for en bassist? Eller hva? Jeg tenker hvis du kan slappe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.