Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hvem spiller denne metal låta?


thy falling

Anbefalte innlegg

For et års tid siden lastet jeg ned en låt fra hjemmeområdet til en kar jeg traff på IRC. Låta heter kort og godt 7and8and9 og er egentlig 3 sanger merget til én, den er vel av type goth metal og jeg skulle så gjerne ha likt å vite hvem som spiller denne låta. Håper det er noen metal folk der ute som kan hjelpe.

Sangen kan lastes ned fra http://potsmoke.redexmedia.net/7and8and9.mpeg (14min, 30 sek | 13,6MB)

Det er mulig jeg etterhvert sletter låta, hvis linken er død så er låta borte vekk :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hører på den nå, var skikkelig fin intro, jeg digger folk/klassisk :)

Spent på om den tar helt av, eller om den holder seg fin. Frykter litt sjangeren Goth Metal (har jo mine fordommer :/ )

Men introen, eller hva en skal kalle det, er ihverfall herlig i mine ører. Tenker på Kveldssanger av Ulver når jeg hører på denne her låten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehe :P

Takk for linken Olemeg, men det var ikke helt den litt dystre middelalderske stemningen som det var på introen til 7and8and9. Var mye stilig jazz på de lydfilene :)

Thy Falling, du poster band navnet her hvis du finner det ut? har lyst til å høre mer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeps.

Helt enig. (var helt de første tonene som ga meg litt Triumph følelse, men det endret seg fort ja...)

Triumph er derimot (untatt 80 tallet) mer standard 70 prog.

Er nok ganske så innspirert av sine Canadiske bødre i Rush.

Verdt å sjekke ut.

Men på sent 80 kom det mye puddel rock søl fra dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.