Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Ennå en på tide med ny gitar tråd


blackstrat91

Anbefalte innlegg

Da skal jeg ha meg ny gitar etterhvert, men vet ikke hva. Jeg skal bruke ca 13.000 men ikke nødvendigvis alt på en gitar. Har hatt Gibson Les Paul, Musicman og Fender Strat før, men har dere noe spesielt å anbefale? ( ja jeg vet det er best å gå i butikk å prøve seg frem selv) og det skal jeg i morgen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan musikk vil du spille? Hvordan design liker du?

Det er jo mange faktorer som teller når man skaffer seg nye gitarer... Vanskelig å foreslå noe når man ikke vet hvordan smak du har, og litt hva du er ute etter. ;)

Men siden du har hatt Les Paul, Strat og en Music Man før, er du kanskje ute etter noe helt annet denne gangen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken av de gitarene du hat hatt, likte du best og hvorfor solgte du de?

Vi kan ikke bare bestemme for deg uten å vite hvilke gitartyper du foretrekker og hva slags musikk du spiller.

Jeg ville no sett på en brukt LP Classic eller standard. Men du har jo hatt LP.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiller alt fra Blues/Country til Heavy. så er egentlig litt på utkikk etter en allsidig gitar. Men det er godt mulig jeg kjøper noe av det samme jeg har hatt før. Eneste av gitarene jeg hadde før som jeg ikke likte, må ha vært musicmanen. ( Steve Morse Y2D) lyden og utseendet var helt hinsides bra på den, men halsen var ikke noe for meg i det heletatt da den bare var oljet. Jeg liker godt 60's halsene som er på Les Pauler og Halsen på en USA Standard strat. Liker også gitarer med masse toggle switcher og dildall.

Skulle egentlig kjøpe en Carvin DC400 nå, men jeg tror jeg venter til jeg faktisk har prøvd en først. Noe som gjerne ikke er så lett her i Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann. Jeg har bestillt meg ny gitar. Blir en EVH frankenstrat :D er en fyr i USA som skal lage en. ( vet mange ikke liker etterlikninger), men jeg syntes den er dritfet.

Var det ikke en svindler av en gitarbygger borti over dammen der som solgte Frankenstrater som man ABSOLUTT måtte holde seg borte fra? Hjelp meg med et navn, noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.