Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

PanterA


xshorteyx

Anbefalte innlegg

  • Svar 59
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Prøv noe fra de tre første skivene... :P

F.eks. «Ride my Rocket» er ikke så fantastisk at det gjør noe, for å si det mildt :D

Før jeg leste gjennom resten av denne tråden visste jeg faktisk ikke noe særlig om den tiden :P Vurderer å sjekke det ut men vet ikke om jeg tør :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker alt av pantera jeg, har ikke hørt no særlig på de 4 første.

Men har hørt alt av

* Cowboys from Hell

* Vulgar Display of Power

* Far Beyond Driven

* The Great Southern Trendkill

* Reinventing the Steel

* Reinventing Hell De 2 siste er vell noen slags "best of" plater. Er ikke helt sikker ATM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Var ekstremt stor Pantera-fan i eldre dager. Det begynte med Vulgar og fortsatte med Far Beyond Driven.

Fete, fete plater! Trenkill er også gull, men datt litt av lasset etter det, virket som de stagnerte veldig.

Cowboys har en del bra, men jeg har aldri helt hatt sansen for produksjonen og plata fremstår som litt for sprikende og lite bastant for min del, jeg likte at de ble mer og mer brutale på skivene som kom senere.

Dimebag er min absolutt største inspirasjon og den jeg har plukket opp mest fra når det gjelder spilling. Det er noen lysår mellom oss når det gjelder talent og utførelse da :D

Jeg så de på Sentrum Scene i september 94, når jeg var på toppen som fan, ganske ålreit å forlate lokalet med et Dimebag-plekter i lommen :D

De startet med A New Level, men lyden var så kaotisk at det tok en stund før jeg kjente igjen låta..

Phil var sanseløst høy og helt i en annen verden, men kom seg etterhvert.

De hadde en lang sekvens midtveis hvor de kastet ut flere titalls beger med øl til publikum, noe som viser at de var litt for mye på party-kjøret, men hey, morrro var det lell.

Husker ikke så mange andre detaljer fra konserten, og rent objektivt var det vel bare en helt okei konsert såvidt jeg kan skjønne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker best Far Beyond Driven og Reinventing the steel jeg :rolleyes:

Stemmen blir litt forandret ettersom man røyker 5 kg weed om dagen :lol:

Skjønner ikke at folk syntes Reinventing the steel er svak, den har jo noen av de beste sangene.

Endret av Anselmo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Jøss, ny layout! Pantera introduserte meg for de ekstreme grenene innenfor metal, men det begynner å bli en stund siden jeg hørte på de.

Skivene rangert:

1. Vulgar Display of Power

2. The Great Southern Trendkill

3. Cowboys From Hell

4. Far Beyond Driven

5. Reinventing the Steel

Platene de ga ut før de ble signert av Atco er ikke noe for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.