Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

PanterA


xshorteyx

Anbefalte innlegg

Heisann følks!

Har gått en del sånne tråder som dette på forumet nå, tenkte det ville være riktig å lage en diskusjonstråd for et av verdens desidert feteste band.

Sjøl var jeg litt seint ute med å oppdage Pantera på måten jeg ser på det i dag.

Har alle albumma, bortsett fra de første glam/powermetal albumma, og det går aldri en dag uten Pantera.

Så sett i gang, vil gjerne dele meninger med andre om the cowboys from hell!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 59
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Definitivt et av de feteste og viktigste metallbanda! Syns vokalen til Anselmo begynte å tape seg litt på FBD, dog. Ble for mye grynting etterhvert. Elsker falsettinnslagene :D

Det er ikke helt uten grunn at jeg har denne i 60x90cm på stueveggen for å si det sånn :)

59230F.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Panter var et genialt band. Anselmo er beste frontmannen noensinne i mine øyne og resten av bandet spilte utrolig tight. Men uten Anselmo hadde de nok fortsatt vært et bra 80 talls coverband fra Texas. Forresten glad for at Dimebag og Vinnie Paul ikke joina Megadeth i 89, da hadde det heller ikke vært noe Pantera.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pantera er råtøft, jeg virkelig digger den tighte riffinga til Dime. Han var noe for seg sjøl mens han levde, og fortsatt er!

Han hadde både egen spillestil, og eget gitarsound i det hele tatt. :)

Anselmos synging har jeg litt problemer med derimot. Aldri hatt helt sansen for den.

Vokalen på f.eks. Cowboys from Hell er ikke så dårlig, da, som tidligere nevnt her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.