Web Analytics
Gå til innhold
Steffensterk

el.akustisk gitar

Anbefalte innlegg

Hei.

Er på jakt etter en el.akustisk gitar på en pris mellom 5-8 tusen og vil ha tips fra dere om noen gode gitarer man kan kjøpe i den prisklassen? :lol:

Endret av Steffensterk

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vel, en halv akustisk gitar har kanskje bare tre strenger?

Spøk til side, du får nok mer hjelp hvis du spesifiserer litt bedre. Vil du ha en elektrisk gitar av typen "chambered", eller "hollowbody", eller vil du ha en stålstrenger med liten kropp?

Så mange gitarer, så mye å velge i..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forskjell på halvakkustisk og akkustisk/elektrisk :P

Regner med det er en halvakkustisk det er snakk om da - type ES-335 osv..

Har prøvd et par Ibanez`er som var veldig grei til prisen (artcore serien) - kan være verdt å sjekke ut :)

Som alltid så lønner det seg å kjøpe brukt. Så se deg om på bruktmarkedet før du bestemmer deg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror vi må begynne å misjonere for klargjøring av språkbruk.

Hvis du er ute etter en jazzgitar/archtop ville jeg ikke vært i tvil. Les anmeldelsen min av Godin 5th avenue

Hvis det er en normal akustisk gitar med stålstrenger du er ute etter er jeg rimelig sikker på at Herren vil straffe deg hvis du ikke prøvespiller en Fürch. Aldri vært borti mer for pengene enn d-40 cm med preamp.

Er du over på nylonstrenger regjerer Alhambra 3p med preamp, men der betaler du i dyre dommer for cutaway og preamp...

Endret av Morten Larsen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.