Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalinger av ny amp, rock.


Anbefalte innlegg

For meg så virker det som om Dual Rec blir litt for voldsome for deg.

u need less gain. Lonestar er jo et godt alternativ til rock, blues og lignendes. Med en god boost forran har du mulighet for mer vreng enn den allerede leverer.

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 62
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Orange gjør jobben så det holder ihvertfall :) Rocker 30 er kanskje litt for simpel for noen, da har du Rockerverb-serien som har mer muligheter. En amp trenger ikke 24 knotter for å være allsidig :)

Endret av Aphelion
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orange gjør jobben så det holder ihvertfall :) Rocker 30 er kanskje litt for simpel for noen, da har du Rockerverb-serien som har mer muligheter. En amp trenger ikke 24 knotter for å være allsidig :)

+1

Orange er i vinden for tiden, og hanker inn flere og flere av de "store gutta" i både classic rock og metal sjangeren, som bl.a. Jimmy Page (Led Zeppelin) og Jim Root (Slipknot). Byggekvaliteten er den beste jeg har sett så langt (andre amper fremstår som bruskasser i forhold), og selv med sine "simple" kontroller har Rocker(verb)-serien null problem med å gå fra "oldskool" rock til metal-territorium. Felles for alle Orange-ampene er at de kan låte svært bra selv på lavt volum også.

Det finnes nok bedre metal-amper, bedre classic-rock amper og bedre clean-amper, men det er ikke mange som klarer å være så fleksible på en og samme kanal...

EDIT: Du burde klare å importene en Rockerverb 50 i din prisklasse fra www.soundunlimited.co.uk

Endret av GummiTZ
Lenke til kommentar
Del på andre sider

+1

Orange er i vinden for tiden, og hanker inn flere og flere av de "store gutta" i både classic rock og metal sjangeren, som bl.a. Jimmy Page (Led Zeppelin) og Jim Root (Slipknot). Byggekvaliteten er den beste jeg har sett så langt (andre amper fremstår som bruskasser i forhold), og selv med sine "simple" kontroller har Rocker(verb)-serien null problem med å gå fra "oldskool" rock til metal-territorium. Felles for alle Orange-ampene er at de kan låte svært bra selv på lavt volum også.

Det finnes nok bedre metal-amper, bedre classic-rock amper og bedre clean-amper, men det er ikke mange som klarer å være så fleksible på en og samme kanal...

EDIT: Du burde klare å importene en Rockerverb 50 i din prisklasse fra www.soundunlimited.co.uk

Da har du ikke sett byggekvaliteten på Rivera,Orange er neppe bedre :lol:

Endret av Riveraboy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begge merkene er "built like a tank" og laget for å tåle turnéliv. Det er vel den store ulempen med Fender-forsterkere; de låter strøkent, men du må behandle dem veldig pent for å kunne stole 100% på dem. Hadde jeg mistet en Fender, Vox, Rivera og en Orange (alle komboer) fra 1m høyde og skulle spille konsert etterpå ville jeg garantert helst stolt på Orange og Rivera. Hvis jeg ikke hadde mistet dem i bakken derimot.... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.