Gå til innhold
magma_81

"Spesialiserte" tabsider

Anbefalte innlegg

øret!

i bandet vurderer vi å covre flere dream police låter, og da er det bare å bruke øret.

finn et program du kan sakke ned lyden, og i tilleg endre pitchen etter ønske, så er det ikke vaskelig å finne ut hva de spiller i standard tuning.

har jeg rett så stemmer de ned til D..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
øret!

i bandet vurderer vi å covre flere dream police låter, og da er det bare å bruke øret.

finn et program du kan sakke ned lyden, og i tilleg endre pitchen etter ønske, så er det ikke vaskelig å finne ut hva de spiller i standard tuning.

har jeg rett så stemmer de ned til D..

Ok ;-)...... He he....

Hvilke programmer finnes for slikt, som er gratis og enkle i bruk?

Det er vel kanskje ikke så stor forskjell på kvaliteten på disse programmene eller?.....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og så er det et gratis, lite studioprogram som heter AUDACITY. Der kan du sakne ned låter og partier, uten å skifte "pitch". Du kan også endre tonehøyde om du vil. Jeg syns dette programmet gjør jobben veldig bra.

Og det tar ikke lang tid å laste det ned og innstallere det heller, i tillegg til at det er GRATIS

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Søkte etter Euroboys/Kåre & The Cavemen-låter. Så, nei, den har nok ikke ALLE sangene. :)

Herregud du skjønner hva jeg mener :D internationalt

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er en god del mangler på den siden.

Men for all del, en god side for folk som bruker tabs.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen som helst av disse som fungerer lenger? Skulle gjerne hatt sidene til Big Bang, Seigmen og flere av de gode norske :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

mye bra på nortabs... litt lite tabs kanskje...mest akkorder men da kan man jo finne på resten selv;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.