Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

KJøp av suhr standard


Fendertobben1

Anbefalte innlegg

Har lenge vurdert å kjøpe en Suhr standard, og kom over en som var til salgs for noen dager siden. Selgeren skal ha 24 000 for denne. Det er en 2006 modell tror jeg så den er jo brukt. Og er det for mye å betale 24 000 for en brukt Suhr Standard? Og er Suhr gitarer like god som folk sier de er? : )

HÅper på gode svar.

Endret av Fendertobben1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lenge vurdert å kjøpe en Suhr standard, og kom over en som var til salgs for noen dager siden. Selgeren skal ha 24 000 for denne. Det er en 2006 modell tror jeg så den er jo brukt. Og er det for mye å betale 24 000 for en brukt Suhr Standard? Og er Suhr gitarer like god som folk sier de er? : )

HÅper på gode svar.

Det får han aldri for den.

Har sett PRSer her som koster 40 tusen nye, gå for 14000!

Men, ja, jo- Suhr er drøye gitarer.

Endret av Kjutte
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 4 Suhr gitarer (3 standarder)

de knuser alt jeg har hatt tidligere, har beholdt etpar av mine gamle gitarer mest for nostalgiske grunner :)

Det finnes eksemplar forskjell på Suhr gitarer også, men det er nok de jevneste custom gitarene i produksjon i dag.

Men den bruktprisen var drøy, du kan jo nesten spece ut drømme Suhr`n din for det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 4 Suhr gitarer (3 standarder)

de knuser alt jeg har hatt tidligere, har beholdt etpar av mine gamle gitarer mest for nostalgiske grunner :)

Det finnes eksemplar forskjell på Suhr gitarer også, men det er nok de jevneste custom gitarene i produksjon i dag.

Men den bruktprisen var drøy, du kan jo nesten spece ut drømme Suhr`n din for det!

Kan jo hende det er en bra versjon av standarden han selger, men det er veldig drøyt å ta 24 000 for den når den er brukt : P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo hende det er en bra versjon av standarden han selger, men det er veldig drøyt å ta 24 000 for den når den er brukt : P

Fantasipris!

Jeg har en Suhr jeg hadde fått igjen noe lignende for, men den koster mye mer enn den Standarden han selger.

I tillegg er det en one off laget for NAMM 09`, og fortsatt måtte jeg nok solgt den til utlandet for å få igjen hva jeg ville ha.

Markedet for denne type hiend gitarer er begrenset i lille Norge :)

Ta deg en tur på eBay heller du.

Jeg har kjøpt mine av folk jeg har hatt kontakt med I USA, det går fint ann å skaffe en knall standard til en mye billigere penge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 'feilgrep
Har lenge vurdert å kjøpe en Suhr standard, og kom over en som var til salgs for noen dager siden. Selgeren skal ha 24 000 for denne. Det er en 2006 modell tror jeg så den er jo brukt. Og er det for mye å betale 24 000 for en brukt Suhr Standard? Og er Suhr gitarer like god som folk sier de er? : )

HÅper på gode svar.

Har du tenkt å prøve denne gitaren før du kjøper den? I så fall merker du jo om du synes den er verdt penga eller ikke. Det blir for dumt å bruke så mye penger på et instrument bare fordi noen på et gitarforum sa var fin, synes du ikke? Jeg pleier i hvert fall ikke kjøpe ting som koster 24.000 kr uten å vite brennsikkert hvorfor jeg synes varen er verdt det :)

Det at du i det hele tatt stiller spørsmålet, tror jeg kanskje er en indikator på at du burde vente litt med innkjøp av en såpass dyr gitar.

(Håper ikke jeg framstår som kjip/nedlatende her. Det var ment som et konstruktivt tips. Lykke til med gitarjakten!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.