Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

SuperGroup


Aphelion

Anbefalte innlegg

Ja folkens, har dere sett SuperGroup? Hysterisk kul realityserie hvor Sebastian Bach, Ted Nugent, Scott Ian, Evan Seinfeld og Jason Bonham skal skrive låter og øve til en gig i løpet av tolv dager. Anbefales på det sterkeste! :D

Med hensyn til punkt 6 i retningslinjene: de som er noenlunde bevandret i IT-verdenen vet hvordan de skal skaffe seg serien. :P Evt. kontakt meg på PM...

Endret av Aphelion
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, har faktisk sett hele denne serien! Så første episoden litt random i fjor eller noe, da jeg kikka litt på MTV. Så fulgte jeg med på resten av episodene. Helt greit, mye god underholdning der, og ganske interessant å se hvordan et slikt band fungerer innenfra. Spesielt når Ted Nugent tar over farsrollen for Sebastian Bach :D

Foretrekker Made, da ^_^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har sett hele serien ja,helt greit men ikke mer,siste episode me konserten er jo kult men..

..sjønnte fort hvorfor sebastian ikke lengre er med i skid row,altfor hyperaktiv å skal ha alt på sin måte..

kuleste reality serien må være gene simmons family jewvels,ler meg skakk av gene simmons

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.