Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Med fare for å gjøre helt ass av meg selv spør jeg:

Jeg skal stemme gitaren min i E.... kan jeg gjøre det med denne?

Jeg kan ikke noter, har ikke gehør...... Dette er min sjanse....

Jeg ser på esken Functions : b og bb Tuning....? hva betyr det?

:cry:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Siste aktive tråder

• Jeg eier og heier også på Furch og opplever de som mer konsise enn andre merker, inkludert et par mastodonter fra USA, noe som er en fordel om en skal handle uprøvd.   
    • Det er det nok en del som gjør, meg selv inkludert:-)
    • Furch! Utrolig mye gitar for lite penger. Ekte håndverk og ikke noe tull.
    • Har likt alt av Furch jeg har prøvd, det ligger jo i riktig prissegment. Ellers kan du få tak i Gibson J-45 brukt til rundt 15k om du leter litt.  Det fine med å kjøpe brukt er jo at hvis det ikke faller i smak så er det forholdsvis greit å selge videre igjen uten tap.  Også må jeg spørre, hvorfor cutaway? Er det noen som noen gang har spilt over 10. bånd på en akustisk? 
    • Jeg har Seymour Duncan Blues Set (SH1) i min Classic. Veldig allsidige pickups til alt fra blues, rock og 80 talls metal. Vintage output, veldig åpen og en del mids/diskant. JB er jo et fint valg også, disse takler mye tyngre sjangre og solospilling med mye vreng. Spørs litt hvor mye output du trenger.  Jeg spilte på 500T tidligere. Da slet litt med feedback når jeg spilte i band med en del volum. Men mulig de kan temmes med lav høyde, som forslått 😊  Vurderer selv å prøve ut BKP Emerald på sikt. 
  • http://www.BILDELERstore.co.no

• Støtt driften av GitarNorge

• Https://Www.AutoDELER.co.NO
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.