Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Joe Bonamassa


ChrSB

Anbefalte innlegg

Det har kommet mange plater fra han på Spotify. Men selv elsker jeg, " Live from nowhere in Particular." Mye utsøkt gitarspill, merk, Asking Around For You, If Heartaches Were Nickels, Bridge To Better Days. Så er jo platen, "The ballad of John Henry", ganske bra, men litt heavy til tider. Synes ikke det kler Bonamassa veldig. Men for all del, en bra plate.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Live from Nowhere in Particular, er mest sannsynlig en av de beste liveplatene jeg vet om! Kan anbefales varmt!

+++++++++++++++++++++++++++++++++

Den platen er helt sinnsyk, han spiller som om han har undikken til gud på seg.

eg e bare helt målløs..

Og ja.. live fra royal albert er det bare å glede seg til:)

Endret av maksmekker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Live-greiene til Bonamassa er desidert best, sjekk også ut:

A New Day Yesterday - Live

Live at RockPalast - DVD

Av studio-innspillinger liker jeg disse best:

You and Me

Blues deLuxe

Så også Bonamassa på Notodden i år, han hadde 2 konserter og jeg så den siste. Det var desverre ikke spesielt bra. mannen bar preg av å være dritt lei av turne-livet og pløyde igjennom settet på auto-pilot. Men, Bonamassa er et bluesgitar-talent av de helt sjeldne og en av de største aktive artistene i sjangeren blues/bluesrock/powerblues.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Var også der. Var egentlig den eneste grunnen jeg dro helt til Notodden. Var helt utrolig bra. Har blitt en veldig stor fan av han. Tror jeg snart har alle planene hans, og hver ny plate (for meg) av han er en ny overaskelse...posetiv overaskelse.

Spionerer du og stalker du han eller :lol: ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.