Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

KISS vs AC/DC


Gjest KAARVAAG

KISS vs AC/DC  

87 stemmer

  1. 1. KISS vs AC/DC

    • KISS
      29
    • AC/DC
      58


Anbefalte innlegg

  • Svar 74
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gene har tapt seg.... Tommy i Ace kostyme..... Eric i Peter kostyme...... Paul med desperate forsøk på å være 20 igjen..... Trist!

Jeg gruer meg faktisk mer til de ikke klarer å stå på en scene lenger, da kommer gamle Chaim (Gene) til å bruke ALL tiden sin på å plage oss med hvordan han fant opp geriatri-rocken, heavy metal, dollaren, lufta vi puster inn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AC/DC er helt klart min favoritt!

Kiss blir rett og slett kjedelig. Jeg hadde min periode med dem også, men den gikk fort over. Når man i tillegg tenker på at bandet er de mest pompøse, bedrevitende verdensmestrene i hele verden; det går ikke for min del.

AC/DC er stilig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gruer meg faktisk mer til de ikke klarer å stå på en scene lenger, da kommer gamle Chaim (Gene) til å bruke ALL tiden sin på å plage oss med hvordan han fant opp geriatri-rocken, heavy metal, dollaren, lufta vi puster inn...

Tipper Keef kaster seg inn i diskusjonen da! ^_^

Seriøst, synes jeg faktisk den nye plata høres forholdsvis lovende ut, selv om det aldri kan bli mer enn nesten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

EN av få sangene jeg liker av Kiss:

En av få Ac/dc sangene jeg faktisk digger

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Norsk cover så vidt jeg husker: http://www.youtube.com/watch?v=Se6KDDDgznU

Endret av Troll
Lenke til kommentar
Del på andre sider

EN av få sangene jeg liker av Kiss:

Fet låt, men den versjonen der lukter det av.. Dette er vel noe re-recorded med Singer og Thayer ?

Norsk cover så vidt jeg husker:

Endelig fikk Schreiner spilt litt kiss uten å kamuflere det som Turboneger også :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.