Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

KISS vs AC/DC


Gjest KAARVAAG

KISS vs AC/DC  

87 stemmer

  1. 1. KISS vs AC/DC

    • KISS
      29
    • AC/DC
      58


Anbefalte innlegg

Gjest KAARVAAG
Shait, bad luck for you :P

Kiss kommer helt sikkert igjen, skal ikke de ut med ny plate ?

jo,KISS kommer ut med Sonic Boom 6.oktober.09

Tidligere gitarist i KISS, Ace Frehley, kommer ut med ny plate 15.September.09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 74
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tja, jeg er ingen spesielt stor fan av noen av bandene, men det blir KISS!

Jeg har aldri likt AC/DC i det hele tatt. Husker hvor skuffet jeg ble første gangen jeg skaffet meg en plate med dem, etter å ha hørt mye skryt om dem. Det falt ikke i smak, men Kiss har jeg alltid hatt litt sansen for. Jeg må si at også de har en del kjedelige sanger, men også mye bra. Stemmen min går til dem.

Så at noen sa før i tråden her at han liker ACDCs image bedre enn Kiss'.

Jeg vil si akkurat det motsatte, faktisk. Tøffere med Ace from Space enn skolegutt Angus ^_^

Endret av Blackvarg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KAARVAAG
jeg skjønner ikke hvordan du kan sammenlikne de to bandene en gang, de er jo kav forskjellige jo ! :P

men til saken, jeg er en AC/DC type iaffal ! :P

Har hørt mange andre synes de har veldig lik musikk,i tilleg så har jeg og noen venner en krangel om hvem som er best av dem,så det var på tide å finne ut av ting!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ler litt inni meg av en del av argumentene her...

To band som har hatt VELDIG stor historisk betydning innen sjangeren rock/heavyrock.

Ingen går uberørt hjem etter en Kiss-konsert, og ingen går uberørt hjem fra en AC/DC konsert.

Den klassiske 'Jokke og Pondus' dette, men jeg sier som Jokke: Ace kan skyte ut nødrakett fra gitaren!

Har alle offisielle utgivelser av begge band (noe ALLE burde ha...) + litt til, men Kiss har en litt høyere stjerne, da min første LP var Unmasked (med poster) kjøpt av min far. Ace Frehley og Angus Young er ikke verdens beste gitarister, men de er det på en måte likevel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ler litt inni meg av en del av argumentene her...

To band som har hatt VELDIG stor historisk betydning innen sjangeren rock/heavyrock.

Ingen går uberørt hjem etter en Kiss-konsert, og ingen går uberørt hjem fra en AC/DC konsert.

Den klassiske 'Jokke og Pondus' dette, men jeg sier som Jokke: Ace kan skyte ut nødrakett fra gitaren!

Har alle offisielle utgivelser av begge band (noe ALLE burde ha...) + litt til, men Kiss har en litt høyere stjerne, da min første LP var Unmasked (med poster) kjøpt av min far. Ace Frehley og Angus Young er ikke verdens beste gitarister, men de er det på en måte likevel!

Alt du skreiv her var helt rett...og gjelder for meg og...men mi første plate var Highway To Hell av AccaDacca og det bandet har høyest stjerne hos meg..

Endret av Magnustveiten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.