Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Dagens Øving


 Phrygian

Anbefalte innlegg

  • Svar 218
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har akkurat gjenoppdaget verdens beste HM plate: Judas Priest : British Steel..

Logger meg på YT, skrur opp lyden og rocker på som en gal og prøver å blende in som 3. gitarist sammen med Glen Tipton og K.K Downing.. Mye groovy bevegelser og jomping rundt, mens ungene ler seg skakke og kjerringa bare rister på hue.. :rolleyes:

Mine beste backingtracks om dagen:

YouTube - Judas Priest - Breaking the Law

YouTube - Judas Priest - Metal Gods

YouTube - Judas Priest - The Ripper

Fete spor som er så enkle at sjøl en tonedøv gammel gubbe kan henge med :D

Rock on....

Endret av Neros
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Udødelige klassikere på den skiva, men den har også noen utrolig svake låter! Painkiller stiller nok mye sterkere helhetlig sett, gitt... :)

Særdeles subjektiv vurdering fra min side naturligvis :-) Har mange gode minner knyttet til denne skiven og tiden den ble utgitt på.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Undervisning på kulturskolen unnagjort (ja, jeg ser på det som øving - utrolig lærerikt å måtte tenke grundig igjennom ting man anser som veldig enkelt), før jeg senere skal på øving med jazzkvartetten jeg spiller i. Må prøve å få få inn akkordskiftene på "Dolphin Dance" av Herbie Hancock før den tid, fomler altfor mye når jeg spiller solo.

Ellers går det mye i skalaøvelser og arpeggioer.

skulle ønske jeg var såpass definert i øvinga mi, jeg pleier stort sett å sette meg ned med gitaren og ta noen runker opp og ned og gå å legge meg.. :mellow:

hvordan tenker dere når dere øver? motivasjonen er jo et moment, men jeg får ikke til å øve på EN bestemt ting en hel dag. jeg har litt ADHD på gitar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.