Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Trenger hjelp med ID av vintage gitar. "Melody"


Ixnay

Anbefalte innlegg

Nei, hadde ikke hatt noe imot en slik selv, men poenget er det at det ikke er et samlerobjekt.

Du mener investering. For det er definnetivt et samleobjekt. Og veldig vintage ;)

Slikt sett kan man garantert lage en lagt mer historisk intresang samling for 20.000,-

enn ved å samle på f.eks mer populære og masseproduserte LesPaul'er hvor man

ikke kan finne et eksemplar fra '60 til vettug pris selv om dem er laget i tusenvis

og ikke 2-12 stk slik mange europeiske gitarer er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan fortstatt være et samleobjekt.

Nå til dags er de så sjeldne at det deffiniteft er et samleobjekt.

Og nei, de går ikke njoe særlig billig på Ebay.

De fleste jeg har sett går for rundt 1000 lappen hvis det ikke er noe helt spesielt. (så et par nå som kalles Del

rey EV-2 og EV-3 som lå betraktelig høyere i pris.)

Min far hadde en tilsvarende i yngre dager som vi fant igjen for en del år siden, og jeg tenkte at det kanskje hadde vært kult å gjøre noe med den, men det ble til at den ble hengende på veggen ei lita stund før den havnet på loftet igjen. Kanskje jeg skal sjekke den igjen neste gang jeg er der og ta et kjapt overblikk til? Om ikke annet kan den jo fortsatt gjøre seg som pynt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, det får så være. Nå har det seg slik at jeg ikke har planer om å selge den. Det er arvegods, og har planer om å beholde den. Og det er jo litt stas å ha en vintage gitar ikke mange andre kan ha, til tross for markedsverdi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.