Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Under The Bridge?


espen3

Anbefalte innlegg

  • Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

SnilleMikke sa:

Vai er et dårlig eksempel på en wanker. Han er en dyktig instrumentalist' date=' har laget mange flotte temaer (For the love, tender, whispering a prayer), han har vel også laget mye sært (vel, ta det i egen betrakning) og fyren Kan å spille fort. De som ikke kan det disser som regel de som kan det. Man kan uttrykke følelser i tempo 40 og 250 for den saks skyld...

OMG - Hvorfor velge å lære eg å spille så fort og sikkert på gitar ??? Kirk Hammet, Mark Knopfler, Jeff Buckley osv kan da ikke det......

Fritidsproblemer vill JEG ha kalt det..... (legg vekt på jeg - Ikke føl dere truffet )

Michelangelo er en gitarist som bare lirer av seg raske noter uten å vise noen form for musikalsk inntrykk. Tror det er han du burde bruke som eksempel.

Mener du Michael Angelo? :wink:

Michael Angelo Batio heter han vel egentlig... Meget dyktig gitarist med haugevis av teoretisk kunnskap (solid bakgrunn i jazz) og umenneskelig bra teknikk, men mangler et eller annet når det kommer til låtskriving. Han har et par riktig kule greier i noen av sangene sine, men sjelden kommer du igjennom en hel låt uten å få hele opplevelsen ødelagt av et 30 sekunder langt skalaløp.

Likevel er han mye bedre på gitar enn jeg er, og låtskriving er smak og behag, så jeg skal ikke snakke nedlatende om ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har aldri hatt no respekt for han .

Syntes det går som sport . Når øvingen ikke fører til noe annet enn at du spiller øvelsene inn på teip over et cheesy komp (ofte kjedelig også:P) så har du lissom ikke mye å gjøre ute på markedet .

Men han som mange andre dukket vel opp på 80tallet da alt du trengte å gjøre for å merke deg var å øve teknikken din opp no værre og vise det frem , ikke trenge noen musikalske ferdigheter (kang godt hende han har det , men da har han glemt dem ellerno)

Jeg syntes faktisk Paul Gilbert går i sjangeren , men det skal jeg ikke si like høyt. Lager fete bluesy riff , men soloene hans blir ufattelig kjedelige ... Alle gutta har bra teknikk , men ikke teknikk som gjør at de kan gjøre ting som er no vits i å høre på ..

Men , alle til sitt... Bare syntes det er urettferdig (nevner det igjen og igjen :P) at Michael Angelo er kjent , mens Andy Timmons sliter med å få et navn . Og han har nesten like bra teknikk , og en kontroll på tone og musikalsk talent så det HOLDER...

Men som sagt , hver til sitt ;)

Nilsefix

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.