Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Rørsokkel


Tom Dooley

Anbefalte innlegg

Hepp!

Kan noen fortelle meg hvorfor min Crate BV120 brummer bare når det er rør i de to ytterste soklene? Er snakk om poweramprør. Har prøvd å bytte rør, men om jeg dytter de samme rørene i midten og ikke har noe i de ytterste soklene så er det tyst. Kan det være å bare rense sokkelen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor bare ha rør i de ytterste når det skaper brumming? Du sa jo løsningen selv...

han sier at når han har begge parene i brummer det, men ikke når han kun bruker det innerste paret.

Har dessverre ingen nyttige tips å komme med her! Må nå være ett par stk på forumet her som har peil på rør :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan det være noe jordingstøy? Fant ut at det ble stille om jeg hadde i alle røra untatt det ene i midt også. Er på ingen måte noen big deal egentlig. Justerte bias så det brummer litt mindre nå. Er fixed bias, men det sitter en trim inni. Fikk beskjed fra Crate om å bare skru på den så det ble stille, og at det ikke var mulig å gjøre noe alvorlig galt med den. Er det noen som har tro på nye rør kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.