Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Dunlop EVH wah


Aphelion

Anbefalte innlegg

Vurderer å selge Dime wahen min for å prøve noe nytt. Tok en titt på noen videoer, og falt spesielt for EVH wahen. Syns denne virker utrolig tøff! Har noen her prøvd den? Lurer på om den er bright nok helt fremst, og hvor godt den fungerer med mye gain. Sistnevnte bør vel egentlig ikke være noe problem ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor ofte har du hørt EVH spille med wah? En låt, kanskje to om han har tråkket feil live. Mulig pedalen er bra og for all del perfekt for noen, men alternativet med å modde en standard Crybaby bør vurderes. Det må jo være billigere totalt sett. Tør ikke tenke på hva denne koster i Norge. Dyre striper. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja. Modding gidder jeg ikke å styre med, og jeg gir blanke i om EVH selv bruker wah mye. Jeg fant en wah som høres ut som den låter dritknall, og det er det viktigste. Jeg spiller i et band som har egne låter, og jeg setter sammen utstyr for å lage MIN lyd :)

Og jeg gir vel blanke i hva den koster i Norge ;)

Endret av Aphelion
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men du vet vel hvordan den høres ut da, ettersom EVH har brukt den så utrolig mye. ;) Det er det samme som med EVH Celestion elementene, de har bare laget et nytt merke og økt prisen. Men for all del, jeg legger meg ikke borti hva du kaster bort penger på. ;)

Edit! Hey! Snikedit mens jeg skrev innlegg! Frekt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ikke ha meninger om andre waher - jeg vil ha meninger om EVH wahen.

Jeg stilte et par konkrete spørsmål i førstepost, om ting som ikke kommer godt frem i videoene eller reviews jeg har lest. Dersom dere ikke har noe vettugt svar på de tingene, drit i å poste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har hørt på videoer og liker lyden. Vil ha andres mening, og sier samtidig at andres meninger ikke duger fordi det er en smakssak. Jippi!

Den er kjempebra! Låter best av alt!

Sånn. Kjøp den!

Ikke for å være frekk mot noen, men det virker ikke som du har noen meninger angående pedalen, men heller hele "EVH"-merket.

Kassoff: Spørs om de Vintagegreiene er så gode til metal da. Er ikke alle vintageting som kan brukes sammen med en del vreng ^^,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å være frekk mot noen, men det virker ikke som du har noen meninger angående pedalen, men heller hele "EVH"-merket.

Kassoff: Spørs om de Vintagegreiene er så gode til metal da. Er ikke alle vintageting som kan brukes sammen med en del vreng ^^,

OT: Ikke noe frekt det. Flere EVH "signaturting" har blitt produsert for å tjene enkle penger. Jeg liker gitarene og ampene, de er noe for seg selv. Men pedaler han ikke bruker, og som på langt nær er avgjørende for lyden hans er å strekke det litt langt. Signatur stemmegaffel er like fornuftig. Har bare meninger om pedalens eksistens. ;) Forresten, kunne tenkt meg EVH sko!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Ikke for å være frekk mot noen, men det virker ikke som du har noen meninger angående pedalen, men heller hele "EVH"-merket.

Kassoff: Spørs om de Vintagegreiene er så gode til metal da. Er ikke alle vintageting som kan brukes sammen med en del vreng ^^,

Sjekk ut RMC2, RMC3 eller Joe Walsh modellen.

Alle disse er godt egnet til vreng.

I tillegg så er alle RMC pedaler utstyrt med en såkalt fuzz-friendly krets som gjør at de pent takler høyt signal inn, som f.eks fra en dist, fuzz eller til og med aktive pickups.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.