Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

[metal] Mixtest


Tyrant

Anbefalte innlegg

Se der ja, et bump gjorde susen ^_^

Hyggelig med sånne tilbakemeldinger!

Programvare/utstyr som er brukt:

Gitar: ESP Eclipse II

Trommer: Programmert med Superior Drummer 2.0

Gitaren blir spillt gjennom en Toneport UX1 og programvaren Gearbox(version 3.7)

Tror det er alt, hehe. Ellers er det bare å spørre.

Takker for kommentarene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig rar komping her. Ender liksom ikke opp med noe bildet av hva du prøver å fremheve her.

Det første bizzare riffet på 0.22 setter meg i modus for noe enda snålere, men så begynner du med sus akkorder som setter stemninga over på poprock liksom, og enden er mer hard rock.

Veit ikke om du har en plan med det, men hvis du leter etter kritikk så synes jeg kanskje du bør tenke litt på hva låta skal fortelle. Det er en litt rotete komposisjon, for mitt øre ihvertfall.

Og, jeg må spørre: Lucifers ashes, er det liksom at du har knust satan til støv, eller betyr det at satan er veldig kul? :rolleyes:

Endret av Kjutte
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iceythe: Jeg gleder meg selv til å få ferdig en sang med denne mixen, så da er vi to. Ta en tur på msn i kveld å slå av en prat da ;)

Veldig rar komping her. Ender liksom ikke opp med noe bildet av hva du prøver å fremheve her.

Det første bizzare riffet på 0.22 setter meg i modus for noe enda snålere, men så begynner du med sus akkorder som setter stemninga over på poprock liksom, og enden er mer hard rock.

Veit ikke om du har en plan med det, men hvis du leter etter kritikk så synes jeg kanskje du bør tenke litt på hva låta skal fortelle. Det er en litt rotete komposisjon, for mitt øre ihvertfall.

Og, jeg må spørre: Lucifers ashes, er det liksom at du har knust satan til støv, eller betyr det at satan er veldig kul? :rolleyes:

Dette her har jeg ingen planer om å lage en låt av, og er derfor det kalles "mixtest" og er bare ment for å prøve å forbedre mixen min ;)

Og navnet er bare noe random stuff som ikke er lagt noe tanke i, må jo kalle det noe, hehe :P

Endret av Tyrant
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iceythe: Jeg gleder meg selv til å få ferdig en sang med denne mixen, så da er vi to. Ta en tur på msn i kveld å slå av en prat da ;)

Dette her har jeg ingen planer om å lage en låt av, og er derfor det kalles "mixtest" og er bare ment for å prøve å forbedre mixen min ;)

Og navnet er bare noe random stuff som ikke er lagt noe tanke i, må jo kalle det noe, hehe :P

Skjønner! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.