Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Castor Fibers engangsgitar


Anbefalte innlegg

  • Svar 69
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nå begynner dette å ta av litt mer enn det som kanskje er helt sunt for publikum. I dag ble vi enige, sterkt inspirert av Aphelion, om å stille i tights på den lille spillejobben. Lindex, here we come! Finnes det gravidmodeller, slik at jeg også får plass til magen?

Sjekk Vero Moda også ;) Tja, de har vel modeller som har plass til valkene til fjortisjentene, så det skal vel gå bra :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg tenker etter, så har jeg en supermanndrakt liggende. Størrelse small, kjøpt i fylla på Netthandelen. Den kan jeg bruke!

Og stillongs funker ikke, det skal glinse!

Aphelion- du er herved invitert til opptredenen, hvis du lover å bruke videokameraet? Selv om det hadde vært veldig hyggelig, så er det er ikke "min" fest, så jeg kan ikke invitere deg på festen som sådan, beklager, men hvis du vil møte opp, få med deg spillingen, ta det opp, så tipper jeg det går greit. Da blir det garantert video. Dette foregår den 28. august, og jeg vil tippe at unplugged- saken starter ca. 20.30, men vi kan jo avtale nærmere.

For å roe ned litt her, så er dette altså ikke det helt store. Det er snakk om et privat selskap på 20 mann, der "bandet" skal spille 6 Thin - Lizzy låter, sånn halvveis innøvd. Vi har ikke stått på scene nok i det siste til å være helt komfortable med det, og så videre.

Derfor blir det nok ikke så veldig episk, verken musikalsk eller visuelt. Men vi har litt lyd, vi har litt lys, en gitar med fyrverkeri, tights, kropper som ikke passer videre godt i tightsene, og vi gleder oss til festen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg tenker etter, så har jeg en supermanndrakt liggende. Størrelse small, kjøpt i fylla på Netthandelen. Den kan jeg bruke!

Og stillongs funker ikke, det skal glinse!

Aphelion- du er herved invitert til opptredenen, hvis du lover å bruke videokameraet? Selv om det hadde vært veldig hyggelig, så er det er ikke "min" fest, så jeg kan ikke invitere deg på festen som sådan, beklager, men hvis du vil møte opp, få med deg spillingen, ta det opp, så tipper jeg det går greit. Da blir det garantert video. Dette foregår den 28. august, og jeg vil tippe at unplugged- saken starter ca. 20.30, men vi kan jo avtale nærmere.

For å roe ned litt her, så er dette altså ikke det helt store. Det er snakk om et privat selskap på 20 mann, der "bandet" skal spille 6 Thin - Lizzy låter, sånn halvveis innøvd. Vi har ikke stått på scene nok i det siste til å være helt komfortable med det, og så videre.

Derfor blir det nok ikke så veldig episk, verken musikalsk eller visuelt. Men vi har litt lyd, vi har litt lys, en gitar med fyrverkeri, tights, kropper som ikke passer videre godt i tightsene, og vi gleder oss til festen!

Det kan jeg nok prøve å få til! :D Hvor skal det foregå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.