Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Få Vetta til å simulere akustisk


ofulm

Anbefalte innlegg

Hei! Da har jeg kjøpt meg en Line 6 Vetta, og er egentlig veldig fornøyd med den. Eneste er at jeg kunne tenke meg en akustisk simulator på den, omtrent det eneste den ikkje har (dvs. den fikser det om du har en Variax). Jeg har også kjøpt Line 6 FBV Longboard, og ønsker helst ikke flere pedaler/brett utenom dette. Noen som har et forslag til en enkel løsning på dette? Vet om Boss sin akustiske simulator, men ønsker liksom å kontrollere alt fra Longboard.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Vettaen har jo da FX Loop greier, noe jeg ikke har peiling på. Den kan uansett kontrolleres fra Longboard. Men det jeg lurer på, er om dette kun fungerer med en rack-unit, eller om jeg kan bruke en stomp-box som Boss AC-3? Hvis ikke, finnes det en akustisk simulator som dette lar seg gjøre med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Men uansett. Om jeg kjøper en Boss AC-3, kan jeg kontrollere den fra FBV Longboard? Står at jeg kan kontrollere en rack-unit... Komler den til bak i forsterkeren med to ledninger....

Og hvis det ikke går, så er det jo to utganger på pedalen, slik at men kan skifte til akustisk med ett pedaltrykk, men da skifter man også forsterker. Men jeg vil helst ikke dra med meg to amper...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.