Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Ibanez S-serie


Troll

Anbefalte innlegg

  • Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Får vente og se da. Er ikke sikkert jeg vinner budrunden. Den avsluttes ca i 3-tiden i natt. Og jeg skal på jobb tidlig. Så jeg orker ikke sitte om natten og følge med. Og som sagt, så er et pickupskifte noe jeg vil satse på i fremtiden, dersom gitaren faller i smak.

For meg så funker passive like bra som aktive. Jeg er ikke så kresen på lyd som visse andre.. :P SÅ lenge det ikke låter veldig drit da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff. Irriterendes. Tapte budrunden med noe få dollar fordi ejg lå og sov :P

Har lært til neste gang da. Jeg kan øke budet med 100kr til han kompisen din hviss gitaren hans er i god stand, bare ved rask avgjørelse.

Dvs 4100kr, men bare idag.

EDIT: Noen andre 7strengere fra Ibanez i den prisklassen som er gode da? RG7421 f.eks?

Endret av Troll
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt mye mas her nå, men hvordan er Schecter Blackjack C7?

Tenker å legge inn et bud på en imorgen. Hvordan er halsene på dem? Raske ala Ibanez, eller tunge ala Les Paul?

Trenger en gitar med "rask" hals.

Ser Schecter C7-gitarene går til ca samme pris som de Ibanezene. Vil ha tremolo/FR da, men kan klare meg uten viss gitaren er verdt det.

De er vist med EMG og/eller SD-pickups.

Endret av Troll
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå tenkte je gi utgangspunket max 4500 norske kroner på alt sammen da.

Men jeg skal kikke ette den, takk skal du ha!

Skal se mer etter RG7620, Schecter Blackjack C7 og Ibanez S7320. Er ihvertfall det jeg har kommet over som virke rmest interessant frem til nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.