Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Progrock


flowerking

Anbefalte innlegg

  • Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hva er det med folk. Så mange svar og ingen har nevnt Änglagård!!!!

Plata Hybris kommer på mine topp 10 noensinne. Og på toppen der er det ekstremt trangt!!!

...og hva med Anekdoten! De må jo med.

Mr. Bungle: King's X da!!!! Hvor har du hørt det... Når... Hvor... What...??? Da er jeg garantert der! Var du på konserten på Rockefeller i 2000?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8) fikk mail fra "sjefen" dUg !! :wink:

ingen dato ennå, men jeg skal HYLE høyt hvis jeg hører noe,

tror det ligger en liten notis på metalblade åzzå ang europa turne !!

:mrgreen: Selvfølgelig var jeg der !!! helt sinnsykt bra konsert !

har vært på alle 3 King's X konsertene !!!

edit:

mars 1991 - support for AC DC i Spectrum

mars 1999 - "Mars club"

og 2000 på rockefeller

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Queensryche gikk jeg desverre glipp av.  :(  

Hadde tatt litt for mange pils den kvelden.

Våkna i teltet når konsertene var ferdige så jeg mista Motorhead og Whitesnake også.

Huff.... MEn du slår likevel ikke kameraten min, han fikk med seg to konserter på hele festivalen, var full og sjuk og fyllesjuk på en gang. En annen var så dritings at han gikk og la seg mitt utpå et jorde og sovna, når han våknet vår alle penga hans stjelt; 3500kr! Han var ikke mye glad resten av festivalen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine damer? (er det noen her...?) og herrer. King Crimson fortjener bedre enn bare såvidt å bli nevnt av en mann her. Smak på klassikere som 21st Century Schizoid Man, Starless og Fallen Angel! Får du ikke "nuppe-hud" og ståpels (nei, ikke ståpeis...jo, forresten, kanskje det også...) av dette så - ja, da kan det være det samme.

Heia Robert Fripp!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine damer? (er det noen her...?) og herrer. King Crimson fortjener bedre enn bare såvidt å bli nevnt av en mann her. Smak på klassikere som 21st Century Schizoid Man, Starless og Fallen Angel! Får du ikke "nuppe-hud" og ståpels (nei, ikke ståpeis...jo, forresten, kanskje det også...) av dette så - ja, da kan det være det samme.  

Heia Robert Fripp!!!

JA! Ståpels, ståpeis, ståbass...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Beklager alle mann. Dommen er falt. Etter konsert på Kafe Larssen i Trondheim 22. august så må alle prog'ere ta ett skritt tilbake, for så å slippe fram ANEKDOTEN. Sorry Mr. Bungle, men til og med King's X-konserten på Rockefeller for 2 (eller er det 3...?) år siden må tilsidesettes etter Anekdoten-konserten. Helt vanvittig bra!!! Gravity, sisteskiva, har selvfølgelig også tatt steget opp i teten hva tidenes album angår. Hører av og til mennesker som snakker om smak og behag og slike ting, men det kan umulig være tema her... ;o)

BTW, flott at sida er oppgående igjen!! Hva var årsaken til nedetida, anyone?

Terje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Årsaken til nedetiden var at han eller det firmaet hvor gitarNorge hadde Serverplass gikk konkurs !

hmm.. var jo ikke på den konserten jeg ..... men jeg har tydeligvis gått glipp av noe .....

Nedtur ang. King's X konsert i norge forresten, ingen norges besøk i år heller....nærmeste var vist "Mean Fiddler" i London !

Flybillett tur/retur 598,00 ....anyone ??? 19. September

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte den nye skiva til Spock's Beard her om dagen. Hadde litt vond magefølelse når det gjaldt den skiva i og med at Neal Morse har forlatt bandet. Den vonde magefølelsen har nå blitt blåst bort da jeg oppdaget at gutta i SB har gjort det igjen. Ny vokalist og nytt lydbilde var bare et friskt pust for dette bandet.

Sjekka også ut lydklippene på den nye skiva til Neal og det hørtes ut som mannen er i storform. http://nealmorse.com/audio.asp

Dermed har et supert band blitt til to. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.