Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Gitarforsterker kabinett


gitarrr

Anbefalte innlegg

  • Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har et Marshall Mode Four cab jeg vurderer å selge siden toppen min har gått til helv...

Et 4x12 bestående av Custom Celestion G12K-100 elementer. Disse elementene er designet for å takle mye bass, og når kabinettet i tillegg er overdimensjonert gir det MYE bunn. Passer vel bra til tung metal det.

Ta kontakt om du er interessert! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har et Marshall Mode Four cab jeg vurderer å selge siden toppen min har gått til helv...

Et 4x12 bestående av Custom Celestion G12K-100 elementer. Disse elementene er designet for å takle mye bass, og når kabinettet i tillegg er overdimensjonert gir det MYE bunn. Passer vel bra til tung metal det.

Ta kontakt om du er interessert! :)

Hva er galt med toppen? Kan godt hende jeg kan tenke meg den hvis du skal kvitte deg med den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syndr: Ærlig talt, så vet jeg ikke. Den ga plutselig en dag ikke lyd fra seg da jeg kom på øvingsrommet. Hatt den inne på Tre45 siden november i fjor, og kisen der tok 3 måneder og 4 store lapper for å "fixe" den. Da hadde han slitt med å finne feilen, og nesten gitt opp. Byttet noe småtteri, men da jeg fikk den tilbake var den imidlertid ikke fikset. Spake knitrelyder og uling da jeg spent koblet meg til. :angry: Leverte den tilbake i mars, og har stått der siden. Surt som f! Pinadø brukt 4 lapper på en "reparasjon" av en topp som ikke en gang er spillbar på ettepå.. Har så å si gitt den opp, har ingen forhåpninger om at den er ok. Har ikke giddet å ta kontakt engang, så håper den er der enda, hehe.

Fortsatt interessert? ;)

Byw: Noen som vet om noen som har vært borti Mode Four-reparasjoner før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.